کد خبر: 530211
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۲:۵۴:۵۱
| |

رعیتی فرد ، معاون وزیر کار:

دولت به دنبال رفع دغدغه حقوق و دستمزد و معیشت جامعه کارگری است

معاون روابط کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: دولت به دنبال رفع دغدغه حقوق و دستمزد، و معیشت جامعه کارگری است و با تصمیم سازی در نشست‌های شورای عالی کار این معضلات را به حداقل ممکن خواهیم رساند.

دولت به دنبال رفع دغدغه حقوق و دستمزد و معیشت جامعه کارگری است
کد خبر: 530211
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۲:۵۴:۵۱

علی‌حسین رعیتی فرد با تأکید بر لزوم حمایت از تولید داخل گفت: تلاش ارکان وزارت مردم بر این است تا چرخ تولید هیچ کارخانه‌ای از کار نیفتد و به وضعیت معیشت کارگران رسیدگی کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  معاون روابط کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشت قشر زحمتکش کارگر گفت: دولت به دنبال رفع دغدغه حقوق و دستمزد، و معیشت جامعه کارگری است و با تصمیم سازی در نشست‌های شورای عالی کار این معضلات را به حداقل ممکن خواهیم رساند.

وی افزود: در حوزه اشتغال ظرفیت‌ها، شناسایی شده است تا ایجاد اشتغال مهارت محور، طبق زمان بندی به مرحله اجرا برسد.

رعیتی فرد با اشاره به اقدامات دولت در حوزه تسهیل کار و تولید گفت: تنظیم روابط کارفرما و کارگران در چارچوب قانون کار از جمله اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، از جمله اقداماتی است که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.

معاون روابط کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مدیریت جهادی شهید سلیمانی در پیگیری و رفع مشکلات و مسائل گفت: نحوه شهادت شهید سلیمانی نیز نشان از همین مدیریت جهادی دارد چرا که برای مقابله با توطئه دشمنان در تمامی مناطق حضور داشت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دشمن شناسی و جنگ شناختی در زمان کنونی تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی تلاش دارد با ایجاد محدودیت، تفکر و شخصیت شهید سلیمانی برجسته نشود و ما نیز باید در این فضا با تبیین دشمنی‌های صورت گرفته مقابله به مثل کنیم.

رعیتی فرد، از واحد صنعتی سهندبافت آراز واقع در شهرک صنعتی سالاریه بازدید و با کارگران این واحد صنعتی گفت‌وگو کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها