کد خبر: 529357
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۱:۱۳:۴۳
| |

تصویب بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های زلزله هرمزگان

استاندار هرمزگان از تصویب و ابلاغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۷۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت جهت بازسازی و جبران خسارت‌های ناشی از زلزله در استان هرمزگان با موافقت هیئت دولت، خبر داد.

تصویب بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های زلزله هرمزگان
کد خبر: 529357
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۱:۱۳:۴۳

 مهدی دوستی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه هیئت دولت به ریاست ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، اختصاص مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال به‌صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای بازسازی بخش‌های خسارت‌دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی معابر شهری و جاده‌ها ناشی از زلزله آبان‌ماه سال جاری در استان هرمزگان، تصویب شد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: همچنین مبلغ ۴۷۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت از طریق بانک‌های عامل به منظور جبران خسارت‌های ناشی از وقوع زلزله در استان هرمزگان پرداخت می‌شود. این مصوبه از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، جهت اجرا به دستگاه‌های مربوطه، ابلاغ شد.

استاندار هرمزگان در پایان یادآور شد: تاکنون بالغ‌بر ٣٠ میلیارد تومان اعتبار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی اداره‌کل بنیاد مسکن استان با همکاری استانداری هرمزگان، جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده، هزینه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها