بررسی نحوه توزیع بودجه 1401 در استان‌ها در نشست وزیر کشور با نمایندگان مجلس

احمد وحیدی بعد از حضور در کمیسیون امور داخلی کشور گفت: در این جلسه درباره ایجاد صندوق های پیشرفت و عدالت استانی با نمایندگان مجلس رایزنی کردیم و امیدوارم هر چه سریع تر این صندوق ها به تصویب مجلس رسیده و راه اندازی شود.

بررسی نحوه توزیع بودجه 1401 در استان‌ها در نشست وزیر کشور با نمایندگان مجلس
کد خبر: 529231
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۹:۰۳:۰۰

احمد وحیدی وزیر کشور امروز ( سه شنبه 7 دی) بعد از حضور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت  وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: در این جلسه درباره ایجاد صندوق های پیشرفت و عدالت استانی با نمایندگان مجلس رایزنی کردیم و امیدوارم هر چه سریع تر این صندوق ها به تصویب مجلس رسیده و راه اندازی شود؛ امیدوارم نگاه جدیدی در حکمرانی استان ها ایجاد شود.

​به گزارش فارس، وی افزود: در جلسه امروز همچنین نحوه توزیع بودجه 1401 در استان ها، نیازهای فوری شهرداری ها در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی و پسماندها و نحوه توزیع منابع جهت محرومیت زدایی و اشتغالزایی برای مرزنشینان در جلسه مشترک با کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شد.

وزیر کشور تصریح کرد: پیش بینی بودجه برای جمع آوری پسماند ها و همچنین محرومیت زدایی و نحوه توزیع منابع مالی و لزوم تقسیم سهم استانی از دیگر موضوعاتی بود که با نمایندگان مجلس بحث و بررسی کردیم.

وحیدی گفت: انسداد مرز و توجه به مرزها و تقسیمات کشوری و منابع لازم برای مناطقی که در این حوزه ارتقا یافته اند از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها