کد خبر: 526717
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۰:۵۷:۰۰
| |

بهترین تکنولوژی برای طراحی سایت کدام است؟

طراحی سایت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که این روزها برای رونق بخشیدن به کسب‌ و کارها انجام می ‌شود. طراحی وب سایت در گذشته با یک تا دو روش ساده امکان پذیر بود، اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و علم کامپیوتر و اینترنت، این کار به وسیله روش‌ های مختلف و تکنولوژی‌ های به‌روز دنیا انجام می‌شود.

بهترین تکنولوژی برای طراحی سایت کدام است؟
کد خبر: 526717
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| طراحی سایت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که این روزها برای رونق بخشیدن به کسب‌ و کارها انجام می ‌شود. طراحی وب سایت در گذشته با یک تا دو روش ساده امکان پذیر بود، اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی و علم کامپیوتر و اینترنت، این کار به وسیله روش‌ های مختلف و تکنولوژی‌ های به‌روز دنیا انجام می‌شود.

طراحی وب سایت شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد، اما اگر از یک متخصص راهنمایی بخواهید، خواهید دید که پروسه بسیار طولانی نیاز دارد تا یک سایت به بهترین وضعیت خود دست یابد.

در این مطلب سعی داریم تکنولوژی‌های برتر در طراحی وب سایت‌ها را آموزش دهیم. پس از مطالعه این بخش متوجه خواهید شد که بهترین تکنولوژی در طراحی سایت کدام است. اگر قصد دارید یک وب سایت قوی طراحی کنید، کافیست به آدرس digitechseo.com مراجعه کنید تا تعرفه ‌هایی طراحی سایت‌ را مشاهده نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

تکنولوژی طراحی وب سایت چیست؟

با گسترش فضای وب و همچنین بیشتر شدن، تعداد وب سایت‌ها، تکنولوژی‌های طراحی وب سایت نیز هر روز در حال گسترش و پیشرفت بوده است. به تکنولوژِ‌ی‌ توسعه وب سایت در واقع تکنولوژی طراحی وب سایت گفته می‌شود. این عبارت از واژگان Web Development Technologies گرفته شده است. همان‌ گونه که انسان‌ها با هم در تعامل هستند و با هم ارتباط دارند، کامپیوترها هم برقراری ارتباط با یکدیگر نیاز دارند. این برقراری ارتباط از طریق ابزارها و همچنین زبان‌های مخصوص نشانه‌ گذاری، بوده که به طور کلی به آن تکنولوژی طراحی سایت گفته می ‌شود. این تکنولوژی انواع مختلفی دارد که در بخش بعدی به آن می ‌پردازیم:

انواع تکنولوژی طراحی وب سایت

حال که با مفهوم تکنولوژی طراحی سایت آشنا شدید، خوب است با انواع مختلف آن نیز آشنا شوید:

مرورگرها
مرورگرها در واقع ابزارهای نمایش دهنده اطلاعات سایت‌ها هستند. این اطلاعات توسط مرورگرها به نحوی نمایش داده می‌شود که برای کابران قابل مشاهده باشد. از انواع مرورگرها می‌توان به google chrome, Firefox, safari, internet Explorer اشاره نمود.


روبی


یکی از تکنولوژی‌های مهم در طراحی سایت روبی یا Ruby on Rails است. این تکنولوژی به سمت سرور بوده و می‌توان از ن به سریع ‌ترین و ساده‌ترین روش ممکن برنامه‌ها را توسعه داد. این تکنولوژی قابلیت نگارش کدهای تکراری را دارد و به طراح این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که بخواهد، طراحی سایت را انجام دهد.


انگولار


انگولار یا Angular یکی از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در طراحی سایت است. از این تکنولوژی در توسعه برنامه‌های پویای وب استفاده می‌شود. به کمک انگولار می‌توان فریم ورک‌های متفاوتی را از برنامه‌های مختلف Front-end ساخت.


پلیمر


تکنولوژی پلیمر از آن دسته تکنولوژی‌هاست که توسط گوگل هدایت شده و یک منبع باز نیز محسوب می‌شود. با استفاده از این نوع تکنولوژی شما می‌توانید ویدجت‌های مخصوص به خودتان را بسازید و بدون وجود هیچ‌گونه محدودیتی از آن استفاده نمایید.


تکنولوژیAMP


AMP یکی دیگر از تکنولوژی‌های کاربردی در طراحی سایت بوده که توسط گوگل می‌توان صفحه‌های وب سایت را به قالب موبایل مبدل کرد. چنانچه شما به عنوان یک طراحی سایت، بخواهید سایت خود را به وسیله این تکنولوژی بهینه سازی کنید، می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر وب سایت را با سرعت بالا بارگیری کنید. این کار می‌تواند خواندن سایت شما را برای کاربر ساده‌تر کند.

2


بهترین تکنولوژی برای طراحی سایت در دیجی تک

در بخش فوق در مورد تکنولوژی‌های مختلف در طراحی سایت صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید گستره طراحی سایت به قدری وسیع است که اگر بخواهیم تکنولوژی‌های مختلف آن را برشمریم، صفحات زیادی برای نگارش نیاز است، به همین دلیل به پنج مورد از مهم‌ترین آن‌ها بسنده کردیم و در این بخش از دیجی تک سعی داریم شما را با بهترین تکنولوژی در طراحی سایت آشنا کنیم:

تکنولوژیCSS

CSS در واقع یک زبان کاملا استاندادر جهت فرمت بندی اسناد و برگه‌ها بوده است. با استفاده از این تکنولوژی راحت ‌تر از قبل می‌توان وب سایت را طراحی کرد، به این دلیل که در این تکنولوژی کل سایت را می‌توان به وسیله یک فایل CSS به راحتی قابل بندی نمود. این تکنولوژی خود یکی از بخش‌های استاندارد HTML5 است.


دیجی تک با استفاده از این تکنولوژی و تمام تکنولوژی‌های بروز دنیا وب سایت‌هایی طراحی می‌کند و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از این تکنولوژی‌ها موجب می‌شود که وب سایت قوی‌تر عمل کرده و سرعت بالاتری در لود شدن داشته باشد.

در هر کجای کشور عزیزمان ایران که هستید می‌توانید از امکانات شرکت دیجی تک استفاده نمایید، اگر در شهرهای شمالی زندگی می‌کنید و به دنبال یک شرکت معتبر برای طراحی سایت رشت ، یزد و یا سایر شهرها می‌گردید، کافیست شرکت دیجی تک را بیشتر بشناسید. این شرکت دارای سال‌ها سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت‌های شرکت و فروشگاهی، سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا در سرتاسر کشور به ارائه خدمات پرداخته است.

3

طراحی سایت با دیجی تک

توسعه وب سایت‌ها با توجه به تکنیک‌ها و قوانین جدید، به طور شگفت آوری امکان پذیر بوده است. چنانچه می‌خواهید سایت شما بهترین عملکرد را داشته باشد، لازم است که از این تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنید. اگر شما هم قصد دارید، محصولات و یا خدمات خود را به عنوان یک برند به دنیا معرفی کنید، باید در وهله اول یک سایت با ظاهر و ویژگی‌های فنی مناسبی داشته باشید. دیجی تک به شما کمک می‌ کند تا یک سایت قوی داشته باشید و در موتور جستجو در رتبه‌های اول ظاهر شوید. در هر شهری از ایران که هستید می‌توانید با مراجعه به آدرس digitechseo.com/iran/yazd می ‌توانید نسبت به استعلام تعرفه‌های خدمات طراحی سایت اقدام نمایید.

کارشناسان و متخصصان دیجی تک همواره در حال پاسخگویی به سوالات شما عزیزان بوده و می‌توانند در تمام زمینه‌ها شما را یاری دهند. برای مراجعه به وب سایت رسمی دیجی تک اینجا را کلیک کنید. با دیجی تک دیگر نگران معرفی برند خود نباشید، ما به آسانی شما را به یک برند شناخته شده تبدیل می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها