کد خبر: 520032
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۸:۲۷:۰۰
| |

خرید و فروش ایمن رمزارزها را در صرافی رابین‌کش تجربه کنید

 بی شک شما نیز در چند سال اخیر برخورد زیادی با نام ارزهای دیجیتال داشته اید. بیت کوین شناخته شده ترین نامی است که بیشتر ما صنعت ارزهای دیجیتال را با آن می شناسیم. این دنیای مهیج شامل صدها رمز ازر است که برخی نسبت به بقیه بیشتر عرض اندام کرده و با بخت و اقبال خوب خود بر سر زبان ها افتاده اند.

خرید و فروش ایمن رمزارزها را در صرافی رابین‌کش تجربه کنید
کد خبر: 520032
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ۰۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| بی شک شما نیز در چند سال اخیر برخورد زیادی با نام ارزهای دیجیتال داشته اید. بیت کوین شناخته شده ترین نامی است که بیشتر ما صنعت ارزهای دیجیتال را با آن می شناسیم. این دنیای مهیج شامل صدها رمز ازر است که برخی نسبت به بقیه بیشتر عرض اندام کرده و با بخت و اقبال خوب خود بر سر زبان ها افتاده اند.

با این حال مطالب زیادی در رابطه با پرریسک بودن فعالیت و سرمایه گذاری در این حوزه به گوش می رسد. طبیعتا درصد بیشتری از این ریسک متوجه صرافی هایی است که در کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند و با عنوان صرافی های ارز دیجیتال شناخته می شوند. حفظ ایمنی دارایی های سرمایه گذاران و کاربران قطعا مهم ترین ملاکی است که یک کاربر با اتکا به آن اقدام به انتخاب و فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال می کند.

ما در این مطلب و در راستای پرداختن به این دغدغه سرمایه گذاران درصدد هستیم با معرفی یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، خیال کاربران را از جهت ایمنی دارایی هایشان راحت کنیم. صرافی رابین‌کش نامی است که با سابقه فعالیتی بیش از نیم دهه در این حوزه توانسته اعتماد بسیاری از فعالین و سرمایه گذاران در دنیای ارزهای دیجیتال را به نام و صرافی خود جلب نماید.

معرفی رابین‌کش

فعالیت صرافی رابین‌کش در سال 1395 با فراهم کردن بستر خرید و فروش در حوزه رمزارزها کلید خورد. این صرافی امروزه به یک نام آشنا در رابطه با خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها تبدیل شده است. صرافی رابین‌کش علاوه بر فعالیت در زمینه تجارت و معاملات ارزهای دیجیتال، توسعه و تحقیق در حوزه فناوری بلاکچین را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

تیمی متشکل از برترین نخبگان دانشگاه‌های کشور در رأس طراحی، پیاده سازی و توسعه این صرافی قرار دارند که هدف اصلی آنها ارائه خدمات در بستری امن و محیطی ساده و کاربرپسند است.

محیط کاربری این وبسایت صرافی به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر معامله گران حرفه ای، افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی وارد فضای آن شده و اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دلخواه خود کنند.

06

بازار برخط رابین‌کش

رابین‌کش در حال حاضر بیش از 50 ارز دیجیتال را تحت پوشش خدمات خرید و فروش خود قرار داده است. در این میان برخورداری از بازار برخط (P2P) حرفه‌ای مزیتی فراتر است که توسط این صرافی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این بازار تمامی رمزارزهای قابل معامله دارای کیف پول های اختصاصی خود هستند. در این بازار بالغ بر 22 رمز ارز بر پایه تومان، تتر و بیت کوین تحت پوشش قرار گرفته اند.

کاربران در این بازار می توانند سفارش خود را با حجم و قیمتی مشخص ثبت نمایند. همچنین سفارش با امکان ثبت حد ضرر نیز یکی از قابلیت هایی است که در این بازار برای کاربران پیش بینی شده است. رابین‌کش قیمت ارزهای دیجیتال را در بازار برخط خود به گونه ای منطبق با بازارهای جهانی طراحی کرده است.

این ویژگی صرافی رابین‌کش را از سایر صرافی های داخلی متمایز کرده و آن را در کنار صرافی های معتبر خارجی قرار می دهد.

بازار بر پایه بیت کوین در صرافی رابین‌کش

رابین‌کش در راستای کاهش دغدغه از معامله گران حرفه ای، امکانی را در بازار برخط خود فراهم آورده که معامله گران می توانند علاوه بر تومان و تتر، ارزهای خود را بر پایه بیت کوین نیز معامله کنند. با استفاده از این قابلیت، شما می توانید رمزارزهای خود را با سهولت هر چه تمام به بیت کوین تبدیل یا متقابلا بیت کوین های خود را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل نمایید.

05

بازار اکسپرس

شما بواسطه بازار اکسپرس می توانید دارایی خود در صرافی رابین‌کش را به رمز ارز دلخواه خود تبدیل نمایید. امکان انجام این فرایند در صرافی رابین‌کش در یک بازه زمانی کوتاه مدت و به روشی بسیار آسان پیش بینی شده است.

شما دراین بازار می توانید رمزارزهای خود را با پرداخت کمترین کارمزد و بدون نگرانی از وجود ریسک ناشی از نوسانات قیمتی به رمز ارز دلخواه تبدیل نمایید. رابین‌کش این قابلیت را در راستای رفع دغدغه شما کاربران گرامی برای پرداخت هزینه مازاد و دوری از ریسک تبدیل ایجاد کرده است.

این بازار به نحوی طراحی شده که حتی کاربران تازه کار نیز به راحتی می توانند در آن شروع به فعالیت کنند. رابین‌کش در ارائه این قابلیت ها یک صرافی پیشتاز در ایران محسوب می شود.

در پایان گفتنی است که وبسایت صرافی رابین‌کش با فراهم آوردن امکان معامله مستقیم و نوسان گیری از رمزارزها و بسیاری دیگر از قابلیت های منحصر به فرد که پیش تر ذکر شد، به عنوان بستری امن با محیط کاربری آسان، تمامی خدمات مربوط به حوزه خرید و فروش رمزارزها را تحت پوشش قرار داده و همه این مزیت ها کافی است تا نام خود را در زمره صرافی های ارز دیجیتال معتبر قرار دهد.

شما همراهان گرامی می توانید برای ورود به این سایت و استفاده از خدمات آن به آدرس www.rabincash.com مراجعه فرمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها