کد خبر: 519673
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۱:۰۴:۳۴
| |

خرید آنلاین طلا و انواع گردنبند و سرویس طلا با تضمین اصالت

با گذشت چندین سال از ورود اینترنت به ایران و فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، مردم با اعتماد به نفس بیشتری خرید‌های اینترنتی خود را انجام می‌دهند. با این حال در هنگام خرید کالاهای گران و لوکس همچنان استرس خرید آنلاین وجود دارد.

خرید آنلاین طلا و انواع گردنبند و سرویس طلا با تضمین اصالت
کد خبر: 519673
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۱:۰۴:۳۴

اعتمادآنلاین| با گذشت چندین سال از ورود اینترنت به ایران و فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی مختلف، مردم با اعتماد به نفس بیشتری خرید‌های اینترنتی خود را انجام می‌دهند. با این حال در هنگام خرید کالاهای گران و لوکس همچنان استرس خرید آنلاین وجود دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، این قضیه خصوصا در هنگام خرید انواع طلا و جواهرات صدق می‌کند. از آنجایی که قیمت طلا در طی این چند سال به شکل بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرده است، خرید طلا و جواهرات برای هر کسی مقدور نمی‌باشد و افرادی هم که توانایی خرید آن را دارند به دنبال روشی امن برای خرید جواهرات مد نظر خودشان می‌باشند.

در صورتی که فروشگاه آنلاین قوانینی مانند تضمین بازگشت کالا و یا تعویض آن برای مشتریان خود وضع کند، مشتریان می‌توانند با خیال راحت‌تری اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.

دلیل خرید آنلاین طلا و جواهر


طلا یکی از گران قیمت‌ترین فلزات کشف شده توسط انسان می‌باشد. طلا به دلیل کمیاب بودن و رنگ منحصر به فردی که دارد به عنوان یکی از محبوب‌ترین موارد اولیه در ساخت جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جواهراتی که از طلا درست می‌شوند در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه و به شکل انواع، گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر و ... تولید می‌شوند. طلا به دلیل درخشندگی و زیبایی منحصر به فردی که در استایل هر شخصی می‌تواند ایجاد کند، به یکی از محبوب‌ترین کالاهای زینتی و لوکس بدل شده است. علاوه بر آن خرید طلا به عنوان یک روش سرمایه گذاری مطمئن نیز شناخته شده است.

چنین ویژگی‌هایی باعث شده است که افراد زیادی دست به خرید انواع طلا و جواهرات بزنند. یک از روش‌های خرید طلا گشت و گذار در بازار و پیدا کردن محصول مورد نظر است. اما پیشرفت تکنولوژی خرید طلا و جواهر را بسیار ساده‌تر کرده است.

شما می‌توانید به صورت آنلاین محصولات موجود را مشاهده و با دیگر محصولات مقایسه کنید. امروزه وب‌سایت‌های متعدد زیادی در حال فعالیت در زمینه فروش آنلاین طلا فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه خرید اینترنتی در وقت و سرمایه شما صرفه جویی می‌کند و با توجه به پاندمی کرونا روشی بسیار امن به شمار می‌آید، برای خرید آنلاین طلا و جواهرات مورد نیاز خود می‌توانید به این فروشگا‌ه‌های آنلاین سر بزنید و خرید خود را انجام دهید.

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین موجود در ایران که در زمینه فروش انواع طلا و جواهرات فعالیت می‌کند، فروشگاه آنلاین طلا گالری ربیعی می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت و تضمین اصل بودن و کیفیت کالاها، از این فروشگاه خرید طلا را در سایت https://rabieigallery.com/ انجام دهید.

چگونه از تضمین اصل بودن طلا در هنگام خرید آنلاین با خبر شویم؟


خرید آنلاین مشکلات خودش را دارد، اما با رعایت کردن یک سری نکات ساده می‌توانید این مشکلات را به صفر برسانید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. مهم‌ترین نکته در رابطه با خرید طلا به صورت اینترنتی، خرید آن از فروشگا‌های معتبر و صاحب نام در این زمینه است.

همچنین فروشگاه‌های آنلاین باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشند و به درگاه‌های بانکی معتبر متصل باشند. معمولا نماد اعتماد الکترونکی در پایین صفحه سایت و در فوتر آن قرار دارد. با کلیک کردن بر روی نماد الکترونیکی می‌توانید از معتبر بودن سایت با خبر شوید.

هرگز از وب‌سایت‌هایی که از نماد اعتماد الکترونکی استفاده نمی‌کنند، استفاده نکنید. علاوه بر این موضوع باید به خدماتی که فروشگاه آنلاین در حین فروش محصولات و پس از فروش آن‌ها به شما ارائه می‌دهند نیز توجه داشته باشید.

مثلا بررسی کنید که آیا فروشگاهی که می‌خواهید طلا و جواهر خود را از آن‌ها خریداری کنید آیا ضمانت بازگشت محصول یا ضمانت تعویض محصول را دارد یا خیر. برخی از فروشگاه‌های آنلاین طلا مانند فروشگاه گالری ربیعی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند که تا 5 روز پس از خرید محصول مورد نظر، در صورتی که محصول دارای مشکل باشد، اقدامات لازم جهت تعویض محصول را انجام دهند.

موضوع دیگری که باید آن را بررسی کنید ارسال فاکتور توسط محصول خریداری شما می‌باشد. قبل از خرید آنلاین بررسی کنید که فروشگاه آنلاین مدنظر شما فاکتور خرید را با چه مشخصاتی به دست شما ارسال خواهد کرد. امروزه فاکتور طلا با خود طلا برابری می‌کند و در صورتی که طلاهای شما دارای فاکتور نباشند، کسی آن‌ها را از شما خریداری نخواهند کرد.

نداشتن فاکتور طلا می‌تواند دلیلی بر عدم کیفیت محصول یا وجود ایراداتی در آن باشد، پس حتما در هنگام خرید آنلاین طلا و جواهرات به موجود بودن فاکتور توجه فرمایید. همچنین در هر فاکتور طلا باید مواردی همچون سربرگ فاکتور، مشخصات خریدار، نام کامل محصول خریداری شده، قیمت روز طلا، عیار طلا، فی اجرت (کارمزد طلاساز)، سود تک فروشی، متعلقات طلا، مالیات بر ارزش افزوده، قیمت نهایی پرداخت و مهر و امضای طلا فروشی موجود باشد.

با رعایت این نکات می‌توانید با خیال راحت خرید آنلاین طلای خود را انجام دهید و از جواهرات مورد نظر خود به شادی استفاده نمایید.

بهترین فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات


فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش آنلاین طلا و جواهرات فعالیت می‌کنند، اما به جرات می‌توان گفت که فروشگاه آنلاین گالری ربیعی به دلیل داشتن تنوع محصول بسیار بالا و ارائه محصولات معتبرترین برندهای دنیا در کنار تضمین اصل بودن کالاها، یکی از بهترین فروشگاه‌های طلا و جواهر ایران به شمار می‌آید.

شما می‌توانید انواع دستبند، انگشتر، سرویس طلا، آویز طلا و سایر محصولات را از معتبرترین برندهای دنیا مانند کارتیه، تیفانی، بولگاری و ... را در فروشگاه اینترنتی گالری ربیعی پیدا کنید.

03

چه نوع طلا و جواهراتی را می‌توان از گالری ربیعی خریداری کرد


گالری ربیعی انواع طلا و جواهرات را در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون به فروش می‌رساند و هر نوع طلا و جواهری را که نیاز داشته باشید را برای شما آماده سازی خواهند کرد. محصولات این فروشگاه شامل:

گوشواره طلا


گوشواره تاثیرگذارترین جواهریست که می‌تواند بر روی زیبایی صورت شما تاثیر بگذارد. شما می‌توانید انواع گوشواره طلا را از برندهای مطرح دنیا مانند ون کلیف، کارتیه، آکوا، لویی ویتون، رولکس، چوپارد، گوچی و سایر برندهای مطرح دنیا در این فروشگاه خریداری کنید.

دستبند طلا


دستبندهای طلا یکی از انواع طلا و جواهراتی هستند که می‌توان آن را با هر نوع تیپ و استایلی ست کرد. گالری ربیعی انواع دستبند نگین دارد و بدون نگین، دستبند‌های چرمی، و انواع مدل‌های النگویی و زنجیری را به مشتریان ارائه می‌دهد.

سرویس طلا


در هنگام خرید سرویس طلا به رنگ پوست و استایل شخصی خود توجه داشته باشید. سرویس‌های طلا انتخابی عالی برای استفاده در کنار استایل‌های رسمی و دورهمی و مهمانی‌ها می‌باشد. سرویس طلای مناسب می‌توند استایل شما را بسیار شیک‌تر از آنچه که هست به نمایش بگذارد.

گردنبند طلا


گردنبندهای طلا در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی می‌شوند که با هر سلیقه‌ای جور در می‌آیند. در هنگام خرید گردنبند طلا به نکاتی همچون نوع چهره، بلندی و کوتاهی صورت و رنگ پوست خود دقت داشته باشید.

انگشتر طلا


انگشتر طلا نه تنها یکی از محبوبترین جواهرات مورد استفاده به شمار می‌آید، بلکه نمادی از عشق و علاقه و نمادین‌ترین وسیله برای خواستگاری کردن می‌باشد.

آویز طلا


گالری ربیعی کالکشنی از بهترین آویز‌های طلا را برای مشتریان خود گردآوری کرده است. اکثر آویز‌های طلای این فروشگاه به درخواست و طرح مورد نظر مشتری طراحی و تولید می‌شود و در به همراه زنجیر نازک طلا به مشتریان ارائه می‌گردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها