کد خبر: 516273
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ۱۲:۴۲:۴۰
| |

بورس و فرابورس نوسانی شدند

بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود تا رقم یک میلیون و 481 هزار واحد نیز افزایش یابد در ساعات میانی روندی کاهشی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و 474 هزار واحد نیز کاهش یافت. البته در ساعات پایانی دوباره توانست کمی صعودی شود.

بورس و فرابورس نوسانی شدند
کد خبر: 516273
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ۱۲:۴۲:۴۰

اعتمادآنلاین| شاخص کل بورس امروز با 3213 واحد افزایش رقم یک میلیون و 476 هزار واحد را ثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن 2248 واحد کاهش یافت و در رقم 422 هزار و 578 واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، معامله گران این بازار 897 هزار معامله به ارزش 66 هزار و 570 میلیارد ریال انجام دادند.

به طور کلی 165 نماد بورسی مثبت و 221 نماد بورسی منفی بودند که از میان آنها صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، توسعه معادن و فلزات، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پردیس و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس هم نوسانی بود

بازار فرابورس هم مانند بازار بورس روزی پرنوسان داشت؛ به طوری که شاخص کل این بازار که در ساعات ابتدایی معاملات تا 21 هزار و 489 واحد افزایش یافته بود در ساعات میانی و پایانی روندی صعودی به خود گرفت و در نهایت با 18 واحد افزایش در رقم 21 هزار و 320 واحد ایستاد.

در این بازار 510 هزار معامله به ارزش 86 هزار و 162 میلیارد ریال انجام دادند.

136 نماد فرابورسی مثبت و 128 نماد منفی بودند که از میان آنها بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها