کد خبر: 498605
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۶:۲۴:۲۵
| |

راه‌اندازی روستا بازارها گامی بلند در جهت حذف دلالان است

مشاور وزیر جهادکشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی گفت: راه‌اندازی روستا بازارها گام بلندی در جهت قطع دست دلالان محسوب می‌شود.

راه‌اندازی روستا بازارها گامی بلند در جهت حذف دلالان است
کد خبر: 498605
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۶:۲۴:۲۵

اعتمادآنلاین| مرتضی حنیفه‌زاده با حضور در نشست بررسی و حل مشکلات و موانع بخش کشاورزی استان اصفهان با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت است و ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد، بر توجه ویژه بر بخش کشاورزی تاکید و اظهار کرد: مردمی شدن جهاد کشاورزی تنها راه نجات این صنعت مهم از بحران‌های موجود است بنابراین باید سعی کنیم کشاورزی کشور عزتمند شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی تصریح کرد: متأسفانه در پایتخت نشسته‌ایم و برای کشاورزی کل کشور تصمیم می‌گیریم و این اشتباه است.

این مقام مسئول با اشاره به این که بین 60 تا 80 درصد تولیدات گیاهی در اختیار بانوان است، اظهار داشت: سامانه تاک در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای ثبت پیگیری شما کشاورزان و رفع موانع تولید طراحی شده است.

مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در ادامه به دولت جدید و چالش زنجیره‌های ارزش در امنیت غذایی اشاره و اضافه کرد: خبرگان کشاورزی، دام و طیور و سایر بخش‌ها باید با تشکیل کمیته‌ای مطالبات و نیازهایشان را به گوش مسئولان برسانند.

مشاور وزیر جهاد در رابطه با رفع آبرسانی سیار برای بخش‌های بی‌آب افزود: سپاه و بسیج همواره در کنار بخش کشاورزی بوده و در این زمینه نیز آمادگی کامل برای رفع مشکل را دارند.

حنیفه‌زاده تصریح کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل را برای حمل و نقل نهاده‌ها دارد و قیمت حمل آن نیز نسبت به حمل با کامیون ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

وی در رابطه با صادرات مازاد دام سبک نیز گفت: در این خصوص نیز اقداماتی در حال انجام است و به زودی خبر خوشی را برای دامداران استان اصفهان در زمینه صادرات خواهیم داشت.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه به بانک‌ها به عنوان بزرگترین موانع تولید اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی روستا بازارها گامی بلند در جهت رسیدن به بازار کشاورزی کشور است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها