دلار ارزان شد خریداران دست از خرید کشیدند

در شرایط فعلی فاصله نرخ خرید و فروش دلار به حدود 600 تومان رسیده است .در عین حال قیمت هر یورو نیز با تغییر کانال به کانال 29 هزار تومان ورود کرد و هر دلار 29 هزار و 250 تومان فروخته می‌شود. نرخ خرید اسکناس یورو از مردم 28 هزار و 560 تومان گزارش شده است.

دلار ارزان شد خریداران دست از خرید کشیدند
کد خبر: 458704
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۱۴:۰۶:۳۷

اعتمادآنلاین| از ساعات ابتدایی صبح قیمت دلار روند کاهشی را تجربه کرده است به طوری که تا ساعت میانی هر روز یعنی ظهر چهارمین نرخ ارز صرافی ملی اعلام شد.

به این ترتیب قیمت دلار با تغییر کانال مواجه گردید و هر دلار آمریکا حالا به قیمت 23 هزار و 950 تومان در صرافی های بانکی فروخته می شود. دلار پیش از این مقاومت سختی را در کانال 24 هزار تومان از خود به نمایش گذاشت و بسیاری از معامله گران این قیمت را محدوده سخت قیمتی برای عبور دلار ارزیابی کردند.

این در حالی است که نرخ خرید دلار از مردم توسط صرافی ها 23 هزار و 350 تومان اعلام شده است. طی روزهای قبل همواره بانک مرکزی قیمت خرید دلار از مردم را در فاصله هزار تومانی از قیمت فروش نگه می‌داشت اما به نظر می‌رسد تغییر این مکانیزم نشانه آن باشد که قیمت دلار در کانال 23 هزار تومان،قرار است با نوسان محدودتری روبرو شود.

در شرایط فعلی فاصله نرخ خرید و فروش دلار به حدود 600 تومان رسیده است .در عین حال قیمت هر یورو نیز با تغییر کانال به کانال 29 هزار تومان ورود کرد و هر دلار 29 هزار و 250 تومان فروخته می‌شود. نرخ خرید اسکناس یورو از مردم 28 هزار و 560 تومان گزارش شده است که فاصله‌ای کمتر از هزار تومان را داراست. صرافان می‌گویند و روند کنونی ریزش قیمت‌ها در بازار ارز سبب شده است بسیاری از خریداران دست از خرید بردارند و به امید کاهش بیشتر قیمت‌ها باشند با این حال آنها پیش‌بینی می‌کنند محدوده نوسان در کانال 23 هزار تومان قرار گیرند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها