کد خبر: 450456
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۰:۴۲:۱۶
| |

طرح فوق العاده همراه اول با عنوان روشن کنید، جایزه بگیرید

همانطور که می‌دانید بیشتر اپراتورها با گذشت مدت زمان طولانی از خاموش باقی ماندن یک سیم کارت، به سلب امتیاز آن پرداخته و هیچ برنامه خاصی را برای مشترکین خود در نظر نمی‌گیرند.

طرح فوق العاده همراه اول با عنوان روشن کنید، جایزه بگیرید
کد خبر: 450456
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ ۱۰:۴۲:۱۶

اعتمادآنلاین| همانطور که می‌دانید بیشتر اپراتورها با گذشت مدت زمان طولانی از خاموش باقی ماندن یک سیم کارت، به سلب امتیاز آن پرداخته و هیچ برنامه خاصی را برای مشترکین خود در نظر نمی‌گیرند. اخیرا نیز مصوبه جدیدی توسط رگولاتوری صادر شده، مبنی بر اینکه اگر سیم‌کارت‌های اعتباری تا 90 روز غیرفعال یا خاموش باقی بمانند، سلب امتیاز صورت خواهد گرفت.

در این بین شرکت موفق همراه اول، بزرگ‌ترین اپراتور کشورمان تصمیم گرفته یک طرح تشویقی خاص را در نظر گیرد. در این طرح که با نام روشن کنید، جایزه بگیرید شناخته می‌شود، حتی با مصوبه جدید رگولاتوری، مشترکین در صورت خاموش باقی ماندن سیم کارتشان به مدت سه ماه، می‌توانند سیم کارت قبل خود را باری دیگر فعال کرده و جایزه دریافت کنند.

درباره این طرح شرکت همراه اعلام اعلام کرده:

کلیه مشترکین اعتباری همراه اول که خط آنها بیش از سه ماه خاموش بوده است، با روشن کردن سیم کارت خود، یک جایزه ویژه دریافت می کنند. دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم کارت با شماره گیری کد دستوری *10*332# (ستاره 10 ستاره 332 مربع) امکان پذیر خواهد بود. شایان ذکر است سیم کارت‌های اعتباری خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، درصورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.


با این حساب اپراتور اول کشورمان حتی با وجود مصوبه جدید رگولاتوری امتیازی را به مشترکین قدیمی می‌دهد که شاید کمتر اپراتوری چنین طرحی را برای مشترک خود در نظر گرفته باشد. برای کسب جزئیات تکمیلی بهتر است به وب سایت همراه اول مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها