کد خبر: 449380
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۲:۰۴:۲۴
| |

اردکانیان در حاشیه جلسه هیأت دولت خبر داد:

افتتاح طرح‌های صنعت برق با سرمایه‌گذاری بالغ بر 5 هزار و 936 میلیارد تومان

وزیر نیرو گفت: طرح‌های صنعت برق در سه استان کشور خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی با سرمایه گذاری بالغ بر 5 هزار و 936 میلیارد تومان فردا افتتاح خواهد شد.

افتتاح طرح‌های صنعت برق با سرمایه‌گذاری بالغ بر 5 هزار و 936 میلیارد تومان
کد خبر: 449380
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۲:۰۴:۲۴

اعتمادآنلاین| رضا اردکانیان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح طرح‌های اخیر وزارت نیرو اظهار کرد: فردا 13 آذر ماه طرح‌های صنعت برق در سه استان کشور خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی با سرمایه گذاری بالغ بر 5 هزار و 936 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

از عمده‌ترین این طرح‌ها یک واحد بخار نیروگاه فردوسی به ظرفیت 160 مگاوات در استان خراسان رضوی است و همچنین نیروگاه بادی میله نادر در استان سیستان و بلوچستان است که توربین های ساخت داخل را با هم تجهیزات داخلی آنجا نصب خواهیم کرد و در سراوان و ایرانشهر نیروگاه‌های تولید پراکنده با ظرفیت‌های مختلف به مدار بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: خط 400 کیلو ولت بم- زاهدان افتتاح می‌شود که در اتصال رینگ شبکه برق کشور در منطقه جنوب شرق برای پایداری شبکه نقش بسیار مهمی را دارد.

وزیر نیرو بیان کرد: در استان خوزستان نیز 5 نیروگاه تولید پراکنده و تجدیدپذیر و تعدادی از پروژه‎های صنعت برق به مدار بهره برداری خواهد رسید.

منبع: تعادل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها