از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری می‌شود

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: فروش سهام عدالت مراحلی دارد؛ سفارش، فروختن، تسویه و پرداخت، به همین دلیل زمانبر است، اما زمان آن نباید غیرمعمول باشد، اگر این زمان غیرمعمول است مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری شود.

از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری می‌شود
کد خبر: 425643
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره دلایل تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت، گفت: فروش سهام عدالت زمان‌بر است اما اگر زمان آن غیرمعمول بود مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان این سهام جلوگیری شود.

فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی پس از حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز مسائل اقتصادی حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که تامین مالی یکی از محورهای آن بود؛ براساس گزارش ارائه شده حدود 95 درصد از تسهیلات بخش کشاورزی اختصاص یافته است، بانک‌ها در شرایط برابر، توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی داشته باشند.

وی عدم واریز پول افرادی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند، را غیرممکن دانست و افزود: صاحبان سهام عدالت دو گروه هستند؛ افرادی که سهام خود را آزاد کردند که حدود 19 میلیون نفر بوده و می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها و بانک‌ها نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند، گروه نخست هستند.

وزیر امور اقتصاد درباره دلایل تاخیر در واریز پول فروش سهام عدالت تصریح کرد: فروش سهام عدالت مراحلی دارد؛ سفارش، فروختن، تسویه و پرداخت، به همین دلیل زمانبر است اما زمان آن نباید غیرمعمول باشد، اگر این زمان غیرمعمول است مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری شود.

عضو کابینه دوازدهم درباره عرضه دارایی دوم، تصریح کرد: نخستین چهارشنبه شهریورماه (5 شهریورماه) دارایی دوم عرضه می‌شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: طرح گشایش اقتصادی در آینده‌ای نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود و امیدوارم از بابت این تحول اساسی در بازار سرمایه ایجاد شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها