کد خبر: 387446
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۲:۰۳:۱۵
| |

ارائه غیرحضوری تمامی خدمات به مشترکان توزیع برق در تهران

مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه به مناطق برق و به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.

ارائه غیرحضوری تمامی خدمات به مشترکان توزیع برق در تهران
کد خبر: 387446
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۵ ۱۲:۰۳:۱۵

اعتمادآنلاین| حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با توجه به زیرساخت‌های طراحی شده در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری به مناطق 22 گانه برق، مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قادر هستند خدمات مورد نیاز خود را اعم از دریافت ریز اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید وآزمایش کنتور، به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.

وی افزود: مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند از طریق تماس با مرکز جامع خدمات غیرحضوری با شماره تلفن چهار رقمی 1521، درگاه اینترنتی این شرکت، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و یا تماس با سامانه فوریت‌های برق با شماره 121 به شکل شبانه‌روزی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گفته این مقام مسؤول همچنین مشترکان قادر هستند شکایات خود را در خصوص تخلفات و یا قصور احتمالی در رسیدگی به درخواست‌های اداری، به شماره تلفن 85121 اعلام یا پیگیری کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها