کد خبر: 363790
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۴:۵۳:۵۴
| |

علی اکبری:

دولت می‌توانست افزایش قیمت حامل‌های انرژی را با شیب ملایم مدیریت کند

علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت می توانست از ابتدا به استناد قانون، افزایش قیمت حامل های انرژی را با شیب ملایم مدیریت کند.

دولت می‌توانست افزایش قیمت حامل‌های انرژی را با شیب ملایم مدیریت کند
کد خبر: 363790
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۴:۵۳:۵۴

اعتمادآنلاین| علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در تذکر شفاهی گفت: دولت می توانست از ابتدا به استناد قانون، افزایش قیمت حامل های انرژی را با شیب ملایم مدیریت کند، تصمیم یکباره سران قوا برای افزایش جهشی قیمت بنزین و دور نگه داشتن نمایندگان مجلس و نخبگان جامعه از این تصمیم مهم را نمی توان توجیه کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس ادامه داد: اعتراض قانونی حق مردم است، دولت اعتراضات مدنی و حقوق مشروع مردم را پاسداری کند، بخشی از معترضین جوانان و نوجوانانی هستند که هیجان زده شده و همراهی کردند، امیدوارم مراجع رسیدگی کننده حساب این افراد را از رهبران اغتشاشات جدا کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکری به وزیر کار اظهار کرد: بازنشستگان را بیش از این برای اجرای قانون همسان سازی و تامین معاش آنها چشم انتظار نگه ندارید، وزیر علوم چگونگی پذیرش دانشجویان در مقاطع کارشناسی که موجب اعتراض داوطلبان و مراجعه مکرر آنها به نمایندگان شده را پیگیری کند، تداخل سهمیه ها با ظرفیت های اعلام شده موجب سرخوردگی نخبگان گردیده است.

اکبری در تذکری به وزیر راه بیان کرد: چرا با وجود نیروهای کارشناس در استان فارس چندین ماه می‌گذرد که مدیرکل راه و شهرسازی این استان مشخص نشده است؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها