کد خبر: 349284
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

عباس نجفی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

محصولات بانک توسعه تعاون براساس مولفه‌های بومی هر استان طراحی می‌شود

عباس نجفی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی گفت: بانک توسعه تعاون هر سال با تدوین بسته‌ها و محصولات تخصص بانکی گزینه‌های متنوع تجهیز و تخصیص منابع را به تعاونگران، کارآفرینان و مشتریان ارائه می‌دهد که با توجه به نوع فعالیت اقتصادی مشتری قابل انتخاب و بهره‌برداری است.

محصولات بانک توسعه تعاون براساس مولفه‌های بومی هر استان طراحی می‌شود
کد خبر: 349284
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۶ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس نجفی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی که صبح امروز به منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال 98 در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: بانک توسعه تعاون هر سال با تدوین بسته ها و محصولات تخصص بانکی گزینه های متنوع تجهیز و تخصیص منابع را به تعاونگران، کارآفرینان و مشتریان ارائه می دهد که با توجه به نوع فعالیت اقتصادی مشتری قابل انتخاب و بهره برداری است.

نجفی افزود: همچنین این سازو کار در بانک تمهید شده است که بر اساس مذاکرات واحدها و شعب استانی با مشتریان، متناسب با نوع فعالیت تولیدی و کسب و کار و بر اساس اعلام نیازهای مشتری، محصولاتی ویژه آن منطقه طراحی گردد تا از این طریق حداکثر رضایت مشتریان و تعاونگران از بسته ها و محصولات بانک حاصل شود.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: چرخه و بازگشت تسهیلات در استان مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار است و با توجه به رعایت قواعد اعطای تسهیلات توسط همکاران و خوش حسابی مشتریان، برنامه های تسهیلات استان با سرعت و کیفیت مناسب انجام می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به روند هدفگذاری و برنامه ریزی بانک گفت: عملکرد سرانه هر استان در شاخص های مختلف تدوین شده و متناسب با امکانات و ظرفیت‌های موجود در هر استان برنامه های توسعه ای و بهبودی به استان پیشنهاد می‌شود.

نجفی با اشاره به این که حدود 2.5 درصد امکانات بانک توسعه تعاون به لحاظ شعبه و نیروی انسانی در استان مرکزی بکار گرفته شده است میزان پرداخت تسهیلات استان در سال 1397 را 2715 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات در شش ماهه اول سال جاری برابر با 1487 میلیارد ریال بوده است.

گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی،احمد محمدی مدیر امور شعب و امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد بانک در استان مرکزی را بررسی نمودند و علی وفایی مدیر امور شعب استان مرکزی، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها