کد خبر: 346185
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۸:۲۱:۴۹
| |

قیمت نان سفارشی مشخص شد/ نان سنگک 3000 هزار تومان

رئیس اتاق اصناف تهران از تعیین قیمت حداکثری برای نان‌های سفارشی سنگک و بربری خبر داد و گفت: بر این اساس نان بربری سفارشی با آرد آزاد 2000 تومان و نان سنگک با آرد آزاد و دو رو کنجد 3000 تومان است و نانوایان اجازه ندارند به اجبار نان سفارشی بفروشند و بهای بالاتری از نرخ‌های تعیین شده بگیرند.

قیمت نان سفارشی مشخص شد/ نان سنگک 3000 هزار تومان
کد خبر: 346185
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۷ ۱۸:۲۱:۴۹

اعتمادآنلاین| ‎ قاسم نوده فراهانی در رابطه با قیمت‌گذاری نان سفارشی گفت: با توجه به افزایش قیمت نان به صورت مصوب که با هدف ارائه نان با کیفیت به مردم صورت گرفت، برای نان‌های سفارشی که در پخت آن از کنجد استفاده می‌شود ،حداکثر قیمت تعیین شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران ضمن انتقاد نسبت به عرضه نان سفارشی به صورت اجبار به مشتریان اظهار کرد: نانوایان اجازه فروش اجباری نان به مصرف کنندگان را ندارند و نان سفارشی تنها به خواست مشتری پخت خواهد شد.

وی قیمت نان بربری سفارشی با آرد یارانه‌ای را 1500 تومان و نان با آرد آزاد را 2000 تومان اعلام کرد و گفت: نان سنگک با آرد یارانه‌ای به صورت یک‌رو کنجد 1700 تومان و دورو کنجد 2000 تومان تعیین شده و این در حالی است که همین نان با آرد آزاد به ترتیب حداکثر 2500 و3000 تومان قیمت دارد.

نوده فراهانی در واکنش به این گفته که در گذشته نیز همین مبالغ برای نان سفارشی دریافت می‌شد، خاطرنشان کرد: در گذشته برخی نانوایی‌ها، نان سنگک را تا 5000 تومان نیز عرضه می کردند اما در حال حاضر نان سفارشی با وزن مورد تائید اتحادیه و اتاق اصناف نباید بیشتر از رقم اعلامی عرضه شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها