کد خبر: 331651
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۰۸:۵۸:۴۲
| |

فرزان، رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی:

قیمت لوازم‌التحریر مانند همه کالاهای دیگر در محدوده نوسان دلار است/ در بازار لوازم التحریر چه می‌گذرد؟

موسی فرزان، رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی، می‌گوید: «قیمت لوازم‌التحریر مانند همه کالاهای دیگر در محدوده نوسان دلار بوده و خرید خانواده‌ها با سال‌های گذشته خیلی فرق کرده‌است.»

قیمت لوازم‌التحریر مانند همه کالاهای دیگر در محدوده نوسان دلار است/ در بازار لوازم التحریر چه می‌گذرد؟
کد خبر: 331651
|
۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۰۸:۵۸:۴۲

اعتمادآنلاین| موسی فرزان، رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی، می‌گوید:«در حال حاضر جنس در بازار تامین شده و کمبودی احساس نمی‌شود. میزان عرضه کاملا مناسب فصل شروع مدارس است.»

فرزان تغییرات قیمتی را چنین توضیح می‌دهد:« تغییرات قیمت‌ها بر اساس تغییر قیمت دلار مانند همه کالاهای دیگر اتفاق افتاده‌است. نوسان در بازار لوازم‌التحریر هم در همین سطح بوده است. در برخی از موارد کمتر هست اما بیشتر نیست.»

بر اساس صحبت‌های رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی، در حال حاضر در بازار لوازم‌التحریر رکود حاکم است و رفتار خرید خانواده‌ها، تغییر کرده‌است.

فرزان می‌گوید:«نحوه خرید خانواده‌ها با سال‌های گذشته خیلی فرق کرده‌است. حالا خریدهایشان را خیلی زیاد مدیریت می‌کنند. آنچه که ما در بازار رصد می‌کنیم، نشان می‌دهد که قدرت خرید خانواده‌ها کمتر شده و به همین خاطر مدیریت آن‌ها برای خرید و مصرف خیلی بیشتر شده‌است. به دنبال این، خریدهای آن‌ها کمتر شده‌است.»

وی تاکید می‌کند:«به همین خاطر در بازار رکودی اتفاق افتاده که در کسب‌وکار ما بسیار اثرگذار بوده‌است.»

فرزان اضافه کرد:«مغازه‌داران وقتی تکی می‌فروشند، قیمت را رند می‌کنند.»

البته فرزان، رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر پیش از این اعلام کرده بود که از سال گذشته تا اوایل امسال قیمت خودکار سه برابر شده است، به گونه ای که ارزان ترین قیمت خرده‌فروشی خودکار در بازار 1500 تا 1600 تومان است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها