کد خبر: 327875
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۸:۵۲
| |

محمدرضا دیانی، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی:

سود یک درصد سپرده‌گذاران می‌تواند بودجه ساخت 4327 کلاس درس باشد

 محمدرضا دیانی، رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی، امروز در نشست خبری، تصریح کرد: در حالیکه صنایع ما به دلیل کمبود نقدینگی زمین‌گیر هستند، آمارها نشان می‌دهد که 2.5 درصد سپرده‌گذاران غیردولتی، 85 درصد سپرده‌های کشور را در اختیار دارند و تنها یک درصد این سپرده‌گذاران نیز صاحب 74 درصد سپرده‌ها هستند.

سود یک درصد سپرده‌گذاران می‌تواند بودجه ساخت  4327 کلاس درس باشد
کد خبر: 327875
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۸:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گوید که با سود روزانه پرداختی به یک درصد سپرده‌گذاران که از مالیات هم معاف هستند، می‌توانیم 4327 کلاس درس بسازیم.

محمدرضا دیانی امروز، در یک نشست خبری، اظهار کرد: در حالیکه صنایع ما به دلیل کمبود نقدینگی زمین‌گیر هستند، آمارها نشان می‌دهد که 2.5 درصد سپرده‌گذاران غیردولتی، 85 درصد سپرده‌های کشور را در اختیار دارند و تنها یک درصد این سپرده‌گذاران نیز صاحب 74 درصد سپرده‌ها هستند.

وی افزود: با سود روزانه پرداختی به یک درصد سپرده‌گذاران که از مالیات هم معاف هستند می‌توانیم 400 کیلومتر بزرگراه یا 4327 کلاس درس یا 10 بیمارستان 10 تخته بسازیم.

در چنین شرایطی لایحه مالیات بر عایدی سرمایه نیز سال‌ها است که در مجلس شورای اسلامی دست به دست می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی همچنین تصریح کرد: اگر تصویب این لایحه زمان می‌برد، بهتر است که سران قوا به موضوع ورود کرده و لایحه مالیات بر عایدی سرمایه را سریع‌تر تصویب کنند چراکه تنها راه مبارزه با تحریم‌ها، تولید ملی است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌های تولید لوازم خانگی در حال حاضر با ظرفیت 20 تا 30 درصد فعالیت می‌کنند، گفت: این صنعت در حال حاضر به حدود 4000 میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد تا بتواند ظرفیت تولید را به 60 درصد برساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها