کد خبر: 325204
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۰:۰۷:۴۶
| |

فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی:

5200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیازمند کمک اجاره مسکن هستند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با اشاره به مددجویان تحت حمایت فاقد مسکن این نهاد بیان کرد: با توجه به افزایش آمار مددجویان در سال جاری تعداد خانوارهای مستأجر به پنج هزار و 200 خانوار افزایش‌یافته است.

5200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیازمند کمک اجاره مسکن هستند
کد خبر: 325204
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۶ ۱۰:۰۷:۴۶

اعتمادآنلاین| ‌ فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: پنج هزار و 200 خانوار تحت حمایت این نهاد نیازمند ودیعه و کمک‌ هزینه اجاره مسکن هستند.

فولادی، روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سال جاری 1400 خانوار از خدمات دریافت کمک‌ هزینه اجاره و ودیعه مسکن بهره‌مند ‌می‌شوند.

او بابیان اینکه تأمین مسکن و سرپناه اولویت مهم محرومیت‌زدایی و کمک به خانوارهای بی‌بضاعت است، اظهار داشت: برنامه‌های توانمندسازی بدون تأمین مسکن در جامعه مددجویی موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد با اشاره به مددجویان تحت حمایت فاقد مسکن این نهاد بیان کرد: با توجه به افزایش آمار مددجویان در سال جاری تعداد خانوارهای مستأجر به پنج هزار و 200 خانوار افزایش‌یافته است.

فولادی یادآور شد: پنج میلیارد و 570 میلیون تومانی برای ودیعه و تأمین 820 میلیون تومان برای کمک‌هزینه اجاره مسکن مددجویان این نهاد تامین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد زیاد مددجویان مستأجر تحت حمایت این مبلغ پاسخگوی همه‌ی نیازمندان نیست و خیران می‌توانند به‌صورت امانی ودیعه مسکن و اجاره‌بها در اختیار نیازمندان قرار دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها