کد خبر: 310063
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۲:۵۲:۵۱
| |

فرصت مودیان تا پایان خرداد برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی

اداره امور مالیاتی استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مودیان مالیاتی تا پایان خردادماه جاری برای تسلیم اظهارنامه های مالیاتی فرصت دارند و این مهلت تمدید نمی شود.

فرصت مودیان تا پایان خرداد برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی
کد خبر: 310063
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۵ ۱۲:۵۲:۵۱

اعتمادآنلاین| در این اطلاعیه آمده است: تأخیر در تسلیم بهنگام اظهارنامه مالیاتی از سوی مودیان موجب لغو معافیت های قانونی و اعمال جرایم سنگین می شود.

اطلاعیه می افزاید: 53 هزار اظهارنامه مشاغل در استان مرکزی باید تسلیم اداره مالیاتی شود و اقدام در مهلت تعیین شده موجبمی شود که مودیان از مزایای تبصره 100 قانون مالیات کشور بهره مند شوند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: یکی از برنامه های اقتصاد مقاومتی و در شرایط تحریم بهره مندی از درآمدهای مالیاتی است و مودیان برای کمک به وضعیت کنونی کشور باید معوقات خود را پرداخت کنند.

اطلاعیه عنوان کرده است: تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات ارزش افزوده کمک به تأمین هزینه‌های شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها است به آبادانی و توسعه می‌انجامد.

استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر به عنوان قطب دوم صنایع مادر تخصصی، قطب چهارم صنعت کشور و از کانون‌های مهم کشاورزی و خدمات ایران محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها