کد خبر: 307175
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید؛

برای وام مسکن چقدر باید هزینه کرد؟

خرید اوراق ممتاز یکی از راه‌های دریافت وام مسکن است که با خرید این اوراق نیاز نیست برای دریافت وام منتظر رسیدن نوبت ماند.

حجم ویدیو: 1.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55 دانلود ویدیو
کد خبر: 307175
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۴ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا اصغرزاده- با توجه به افزایش چند برابری بهای مسکن در سال جدید، مسئولان تصمیم گرفتند سقف وام مسکن را افزایش دهند.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی: افزایش وام مسکن از 60 میلیون تا 100 میلیون تومان و افزایش دو برابری برای زوجین و انتقال به خریدار از دیگر تسهیلاتی است که برای خرید مسکن در نظر گرفته‌ایم.

خرید اوراق ممتاز یکی از راه‌های دریافت وام مسکن است. با خرید این اوراق نیاز نیست برای دریافت وام منتظر رسیدن نوبت باشید. بعد از خرید اوراق، اقدامات لازم برای پرداخت وام صورت می‌گیرد.

متقاضیان برای هر 500 هزار تومان یک برگ اوراق خریداری می‌کنند و قیمت هر برگ اوراق تقریباً 50 هزار تومان است.

زوج‌های تهرانی برای دریافت وام 100 میلیون تومانی مسکن و 20 میلیون تومان وام جعاله در مجموع باید 240 برگ اوراق تسه به مبلغ 12 میلیون تومان خریداری کنند.

همچنین زوج‌های غیرتهرانی که در شهرهایی با جمعیت بیشتر از 200 هزار نفر و زیر 200 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند، به ترتیب باید برای دریافت 100 میلیون وام، 10 میلیون تومان اوراق و 80 میلیون وام هشت میلیون تومان اوراق تسه خریداری کنند.

در صورتی که مدت اعتبار این اوراق تمام شود و دارنده اوراق از تسهیلات آن استفاده نکند، نماد معاملاتی آن متوقف خواهد شد و وجوه پرداختی دیگر به دارنده اوراق بازپرداخت نمی‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها