کد خبر: 293742
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۳:۳۶:۳۴
| |

رئیس اتاق اصناف ایران:

اصناف در افزایش قیمت کالاها نقشی ندارند

سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با توجه به آنکه قیمت‌ها تحت تأثیر عوامل دیگری در بازار افزایش پیدا می‌کنند، از این رو نباید اصناف در این خصوص محکوم شوند.

اصناف در افزایش قیمت کالاها نقشی ندارند
کد خبر: 293742
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۳:۳۶:۳۴

اعتمادآنلاین| سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران در نشست هم اندیشی رؤسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها و مدیران بازرسی ضمن تشکر از جدیت، پشتکار و حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش خصوصی اظهار کرد: در روز‌های اخیر برخی از کالا‌های اساسی، ضروری و حساس نوسان قیمت داشته اند.

وی با بیان اینکه اگر عرضه و تقاضا متعادل شود، مشکلات کمتر می‌شود، افزود: برخی مواقع بازرسی اصناف از طرف دستگاه‌های دیگر تضعیف می شود و این به هیچ عنوان منصفانه نیست. مدتی پیش 100 تن شکر توسط بازرسیاصناف کشف شد و این نشان از تلاش آن‌ها است.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: قیمت‌ها تحت تاثیر عوامل دیگری در بازار افزایش پیدا می‌کنند و نباید در این خصوص اصناف محکوم شوند.

ممبینی افزود: در خصوص توزیع کالا تصمیماتی گرفته می‌شود که ما به عنوان اصناف از آنها حمایت می‌کنیم، اما گاهی این تصمیات ایراد‌هایی دارند.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه رونق تولید اصناف که در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نوشته شده، به زودی آماده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها