کد خبر: 290047
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۳۳:۵۹
| |

اتاق ایران با نظر سنجی از فعالان اقتصادی دستگاه ها را می‌سنجد

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با نظرسنجی از فعالان اقتصادی کشور، عملکرد سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه سه قوه مرتبط با محیط کسب وکار را مورد ارزیابی قرار می‌‌دهد.

اتاق ایران با نظر سنجی از فعالان اقتصادی دستگاه ها را می‌سنجد
کد خبر: 290047
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۳۳:۵۹

اعتمادآنلاین| برای نخستین بار این اتاق در نظر دارد طرح نظرسنجی از فعالان اقتصادی کشور را به مورد اجرا گذارد و در این آمارگیری که به صورت سالیانه برگزار خواهد شد، عملکرد دستگاه‌های استانی و ملی در ارتباط با بهبود فضای کسب وکار بررسی می شود.


همچنین تسهیل در فرایندهای اداری و صدور مجوزها، رسیدگی به موقع و عادلانه به شکایات و همچنین نحوه رفتار کارکنان سازمان‌های مزبور با فعالان اقتصادی، سنجش و امتیاز عملکرد هریک از دستگاه‌ها در مقیاس یک تا 10 تعیین خواهد شد.


نخستین دوره اجرای این طرح که در چارچوب اجرای ماده 4 قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار انجام می‌شود، از روز شنبه 14 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و در آن عملکرد 40 سازمان ملی و استانی در مسیر بهبود فضای کسب وکار در سال 1397 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


بیش از سه هزار و 400 فعال اقتصادی منتخب از سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون می‌توانند به مدت 20 روز در این نظرسنجی ملی مشارکت کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها