کد خبر: 273877
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۴:۱۱:۰۰
| |

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

صدور 20 هزار مجوز پرواز برای نوروز 98

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال این سازمان مجوز حدود 20 هزار پرواز فوق العاده برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است.

صدور 20 هزار مجوز پرواز برای نوروز 98
کد خبر: 273877
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۱۴:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده با بیان اینکه روزهای اوج پرواز نوروزی امسال از 25 اسفندماه 97 آغاز و تا 17 فروردین 98 ادامه دارد، گفت: در مسیرهای بین المللی برای شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی پنج هزار و 48 مجوز و در مسیرهای داخلی 14 هزار و 639 مجوز صادر شده است.


وی تصریح کرد: برای اینکه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد، تا به امروز مجوز 861 پرواز فوق العاده داخلی و خارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است برای انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت‌ها، براساس درخواست شرکت های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.


مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیرهای بین المللی 395 مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و 112 مجوز پرواز برای شرکت‌های خارجی و همچنین در مسیرهای داخلی 354 مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر شده است.


وی افزود: مسافران می توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir، شکایت خود را ارسال کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها