کد خبر: 270174
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

دبیرشورای عالی مناطق آزاد مطرح کرد؛

ضرورت تسهیل بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاران/ پاسخگویی به سرمایه‌گذاران باید حداکثر ظرف 3 روز صورت گیرد

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد عنوان کرد: باید نیاز و خواسته‌های سرمایه‌گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم به گونه‌ای که پاسخگویی به سرمایه‌گذاران حداکثر ظرف 3 روز صورت گیرد.

ضرورت تسهیل بروکراسی اداری برای سرمایه‌گذاران/ پاسخگویی به سرمایه‌گذاران باید حداکثر ظرف 3 روز صورت گیرد
کد خبر: 270174
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۵ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی بانک در حاشیه مراسم افتتاح هتل چهار ستاره لیلیوم کیش گفت: مشکلات و موانع صنعت گردشگری را باید از میان برداریم و امکانات لازم را برای رشد و تقویت این حوزه فراهم کنیم.


وی اظهار کرد: گردشگری یکی از حوزه های فعال در جزیره کیش است که باید به آن توجه شود تا از نظر امکانات، تجهیزات و زنجیره خدمات، قابل رقابت با کشورهای منطقه باشد.


وی با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مقررات، تقویت زیر ساختها و تکمیل زنجیره گردشگری در کیش افزود: کامل بودن زنجیره ارائه خدمات گردشگری در حوزه حمل و نقل، اقامت، اطلاع رسانی، احساس امنیت و آرامش و ارائه خدمات فروشگاهی و صنفی، در تقویت بخش گردشگری نقشی مهم و اثر گذار دارد.


بانک، با اشاره به شرایط مناسب حوزه گردشگری کیش و تخصصی بودن صنعت گردشگری گفت: زنجیره های مختلف سفر راحت و جذاب برای گردشگر از اولین اقدام یعنی تهیه بلیط تا پایان سفر باید فراهم و ضمن نیاز سنجی برای اقشار و سنین مختلف بسته های جامع گردشگری تعریف شود.


وی افزود: کشور و نظام و دولت هم باید وظیفه خود را انجام دهند یکی از این وظایف تامین امنیت و مالی و کاری است تا سفر به جزیره کیش از 3 روز فعلی به حداقل 5 روز افزایش یابد.


ضرورت حمایت از بخش خصوصی


دبیرشورای عالی مناطق در ادامه سخنان خود، روند تغییرات در جزیره کیش را شگرف و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: عمده این اقدامات و تغییرات حاصل تلاش بخش خصوصی است، در واقع شالوده و خمیرمایه ساختاری کیش بی تعارف بخش خصوصی است که پویایی این منطقه را رقم زده است.


وی تاکید کرد: باید نیاز و خواسته های سرمایه گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم بگونه ای که پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف 3 روز صورت گیرد.


وی، توجه به تجارت فروشگاهی و اهمیت و حراست از قانون خروج کالای همراه مسافر، بهادادن به اقتصاد فروشگاهی و اولویت دادن به صنعت سبز از برنامه های منطقه آزاد کیش بیان کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها