کد خبر: 266038
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران صحت ندارد

مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خبر استعفای دسته‌جمعی اعضای اتاق بازرگانی ایران را تکذیب کرد. دبیرکل خانه اقتصاد ایران همچنین تأکید کرد که با توجه به پیگیری‌هایی که انجام داده، این استعفا صحت ندارد.

استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران صحت ندارد
کد خبر: 266038
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود دانشمند، عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خبر استعفای دسته‌جمعی اعضای اتاق بازرگانی ایران را تکذیب کرد. دبیرکل خانه اقتصاد ایران همچنین تأکید کرد که با توجه به پیگیری‌هایی که داشته این استعفا صحت ندارد.

همچنین مجیدرضا حریری عضو اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» در واکنش به انتشار اخبار استعفای اعضای اتاق بازرگانی تأکید کرد که از این موضوع اطلاعی ندارد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، امروز خبری منتشر شد که اعضای اتاق بازرگانی ایران به‌صورت دسته‌جمعی استعفا دادند. دلیل این استعفا اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی کشور اعلام شد.

در برخی از اخباری که در فضای مجازی دست‌به‌دست شده آمده بود که رحمانی، وزیر صنعت و حجتی وزیر کشاورزی و حتی معاون اول با واکنش فوری به‌صراحت علیه این اقدام موضع‌گیری کرده و در چند تماس تلفنی با شافعی رئیس اتاق ایران ضمن ابراز ناخرسندی از این اقدام اعلام کردند: چرا باید در یک نهاد مدنی در واپسین روزهای عمر خود حیات رئیسه‌اش که اکنون باید پاسخگوی عملکرد خود باشد استعفا بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها