کد خبر: 243249
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۵:۴۸:۰۰
| |

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ایران به عضویت شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات درآمد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عضویت ایران به عنوان عضو شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات (ITU) خبر داد و گفت: امروز و در روز آغازین بازگشت تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا، پس از مدت ها، با یک اجماع جهانی ایران با رای 146 کشور دنیا به عضویت شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات درآمد.

ایران به عضویت شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات درآمد
کد خبر: 243249
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۵:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد آذری جهرمی با انتشار خبری در صفحه شخصی خود نوشت: لحظاتی پیش پیامکی از وزیر ارتباطات اندونزی دریافت کردم که در آن انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو شورای حکام اتحادیه جهانی ارتباطات را تبریک گفته بود.

وی افزود: به یاد دارم پس از سخنرانی در جمع وزرای ارتباطات و دیپلمات‌های سایر کشور‌ها در دبی، دبیرکل اتحادیه گفت: با این صحبت‌ها و مذاکراتی که داشته‌اید، همه ایران را تحسین کردند. پیش بینی او بر انتخاب ایران با رای بالا بود.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: امروز و در روز آغازین بازگشت تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا، پس از مدت ها، یک اجماع جهانی برای انتخاب ایران با رای 146 کشور دنیا و با رایی بالاتر از کشور‌های پرسابقه‌ای، چون روسیه، آفریقای جنوبی، لهستان، آذربایجان و ... شکل گرفت.

وی در پایان نوشت: زمان، زمان خودباوری است. باور کنیم که می‌توانیم.

بر اساس این گزارش، کنفرانس سران مختار ITU پنجشنبه گذشته در دبی برگزار شد و پس از آن آذری جهرمی ار رسیدن خبر‌های خوش از این اجلاس خبر داده بود.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها