نائب رئیس مجلس سنای پاکستان اعلام کرد:

پاکستان برای تکمیل خط لوله گاز ایران اعلام آمادگی کرد

نائب رئیس مجلس سنای پاکستان اعلام کرد که کشورش بسیار مشتاق است تا ادامه پروژه خط لوله گاز ایران-پاکستان را هرچه زودتر از سر بگیرد.

پاکستان برای تکمیل خط لوله گاز ایران اعلام آمادگی کرد
کد خبر: 218570
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۱۰:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| 'سلیم ماندوی والا' در دیدار 'مهدی هنردوست' سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد ابراز امیدواری کرد: خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان به زودی روزهای روشن خود را خواهد دید.


وی همچنین بر ضرورت افزایش حجم تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور به ویژه احیای مجدد شرکت سرمایه گذاری ایران و پاکستان تاکید کرد و گفت: این اقدام به نفع دو کشور است و می توان از این طریق کانال موثری برای تجارت و سرمایه گذاری مشترک ایجاد کرد.


نائب رئیس مجلس سنای پاکستان گفت: تهران و اسلام آباد دیدگاهای مشترکی در مسائل منطقه ای و بین المللی دارند و همچنین زمینه گسترده ای نیز برای گسترش روابط دوجانبه وجود دارد.


وی خواستار تقویت گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان از طریق تبادل هیات های پارلمانی و همکاری در این بخش شد و افزود: ایران و پاکستان از ویژگی های مشترک فرهنگی، مذهبی و منطقه ای برخوردارند که باعث رشد چشم انداز و رونق در منطقه می شود.


سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست ضمن تایید دیدگاه های میزبان گفت: ایران و پاکستان می توانند از طریق تعاملات و همکاری های دوجانبه به پیشرفت های چشمگیری برسند.


مهدی هنردوست افزود: تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری به نفع دو کشور است و باعث می شود تا روزنه های جدید در مسیر همکاری های مشترک باز شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها