کد خبر: 189368
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۱۰:۱۲:۰۰
| |

معاون وزیر صنعت:

خدمات فروش صنایع داخلی نیازمند تحول است

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: خدمات فروش واحدهای تولیدی داخلی نیازمند افزایش و تحول است.

خدمات فروش صنایع داخلی نیازمند تحول است
کد خبر: 189368
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۶ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روز چهارشنبه در بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس در شهر صنعتی البرز قزوین گفت: نیاز است تا تولیدکنندگان داخلی به منظور جذب هرچه بیشتر بازارهای داخلی و رعایت حقوق مصرف کننده، خدمات قبل، حین و پس از فروش خود را افزایش داده و آنرا تنوع ببخشند و در این خصوص دست به تحول بزنند.


وی اضافه کرد: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی نیز یک ضرورت انکارناپذیر است که ضمن رعایت حقوق مصرف کننده منجر به توجه بیشتر مردم به تولیدات داخلی می شود.


این مسئول گفت: واحدهای تولیدی ما باید برای رعایت حقوق مصرف کننده با یکدیگر مسابقه بگذارند و بکوشند در این زمینه پیشتاز باشند.


نوابی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان داخلی باید محصول خود را منطبق با سلیقه بازار تولید کنند و برای جذب مشتری باید رویکردهای جدید مشتری مداری را در دستور کار خود قرار دهند.


معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت همچنین گفت: تولیدکنندگان نیز از حقوقی بهره مند هستند که این مهم نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.


نوابی با اشاره به قرارگیری در سال حمایت از کالای داخلی،اظهار کرد: سازمان حمایت بدون شک در کنار توجه به حقوق مصرف کنندگان به همان میزان به حقوق تولیدکنندگان نیز توجه دارد.


کارخانجات لوازم خانگی پارس با بیش از سه دهه قدمت و با 650 نیروی کار در شهر صنعتی البرز قزوین مستقر است و به تولید 30 نوع محصول شامل یخچال و فریزر،ماشین لباسشویی و جارو برقی می پردازد.


معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور شرکت در همایش معرفی واحدهای تولیدی برتر قزوین در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده به این استان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها