کد خبر: 187988
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۰۸:۴۸:۰۰
| |

رئیس دفتر رئیس جمهوری:

اعتبار اجرای 44 طرح مهم در خراسان رضوی اختصاص یافت

محمود واعظی دستاوردهای سفر حسن روحانی به خراسان‌رضوی را تشریح کرد.

اعتبار اجرای 44 طرح مهم در خراسان رضوی اختصاص یافت
کد خبر: 187988
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۰۸:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل 44 طرح مهم و ضروری خراسان رضوی از دستاوردهای سفر رئیس جمهوری به این استان است.

او افزود: برای اجرای این طرح ها 21 هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی و 200 میلیون یورو اعتبار ارزی هزینه می شود.


وی بیان کرد: بستر اقتصادی در خراسان رضوی آماده است و این استان بازرگانان و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قوی و خوبی دارد.
وی با اشاره به پایین بودن نرخ بیکاری در استان خراسان رضوی تاکید کرد: پارسال 124 هزار شغل خالص با همکاری مطلوب بخش خصوصی و دولتی در این استان ایجاد شد.


واعظی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: باید از واگذاری امور به بخش خصوصی حمایت کنیم و دولت نباید در این زمینه بنگاه داری کند و وظیفه ما سیاست گذاری، نظارت و هدایت است.


وی از افزایش اختیارات استانداران در برخی از استان ها خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های این خطه پیشنهاد آن بود که به استاندار خراسان رضوی اختیارات بیشتری داده شود و رئیس جمهوری هم با این ایده و تمرکز زدایی موافق است.


رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: نگاه دولت بر این است که هر اعتباری که به مشهد و خراسان رضوی اختصاص می یابد، همه ملت ایران از آن منتفع خواهند شد.


دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به اتفاق برخی از معاونان و وزیران، روز گذشته (یکشنبه)در قالب چهارمین سفر استانی خود به خراسان رضوی سفر کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها