کد خبر: 162461
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

رئیس اتاق ایران:

اشتغال مولد با اقدامات اورژانسی ایجاد نمی‌شود

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت:اگر قرار است از این وضعیت اقتصادی خارج شویم باید به فکر ایجاد اشتغال مولد باشیم و با اقدامات اورژانسی نمی توان اشتغال مولد ایجاد کرد.

اشتغال مولد با اقدامات اورژانسی ایجاد نمی‌شود
کد خبر: 162461
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین شافعی در آخرین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در سال جاری گفت: امروز می توان ایجاد اشتغال و به خصوص اشتغال مولد را به عنوان مهم ترین موضوع اقتصادی،اجتماعی سیاسی و امنیتی عنوان کرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه افزایش اشتغال مولد توسط بخش خصوصی میتواند منشا قرار مثبتی باشد، افزود: افزایش درآمد ملی، رشد اقتصادی پایدار، کاهش نابرابری اجتماعی می تواند اثرات مثبت این کار باشد.

وی گفت: اگر قرار است از این وضعیت اقتصادی خارج شویم باید به فکر ایجاد اشتغال مولد باشیم و با اقدامات اورژانسی نمی توان اشتغال مولد ایجاد کرد.

شافعی با اشاره به بودجه ای که دولت برای اشتغال روستایی در نظر گرفته است، تصریح کرد: نگرانی ما از این است که این منابع قابل توجه به سوی توزیع پول حرکت کند.

رییس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه نگران اتلاف منابع درباره این طرح هستیم،اظهار کرد: امیدواریم در این ارتباط با تدوین و اجرای مناسب به اشتغال پایدار روستاییان کمک کرد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها