کد خبر: 268913
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۳:۰۰
| |

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شاهچراغی، امام جمعه موقت شهرری:

ایران تنها رقیب استکبار جهانی است/ نیروهای مسلح بازوی قدرتمند نظام هستند

امام جمعه شهرری گفت: ایران به چنان قدرت و اقتداری دست یافته که تنها رقیب جدی استکبار جهانی است.

ایران تنها رقیب استکبار جهانی است/ نیروهای مسلح بازوی قدرتمند نظام هستند
کد خبر: 268913
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ ۱۴:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: با عنایت و توجه خدا این انقلاب جهانی با شکوه تمام به پیروزی رسید و چهل سال دست خدا پشت این نظام بود که امروز به نقطه کمال رسیده است و گام‌های جدی برای پیشرفت باید برداشته شود.

وی راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه قوی برای نظام دانست و افزود: با حضور در راهپیمایی پیمان مجددی با امام و رهبری می‌بندیم و انتظار و امید دشمن برای حضور نیافتن مردم در روز 22 بهمن به دلیل مشکلات اقتصادی به یأس و شکست تبدیل خواهد شد و با بغض این شکست‌های پی در پی خواهد مرد.

امام جمعه شهرری با گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی و بیان اینکه نیروهای مسلح بازوی قدرتمند نظام هستند، خاطرنشان کرد: در روز 19 بهمن 57 همافرها در مقابل امام در عصر طاغوت که خطر و احتمال کشته شدنشان وجود داشت، رژه قدرتمندی رفتند و کمر رژیم طاغوت و شاه را شکستند. نیروهای مسلح ما با اتحاد و یکپارچگی از اقتدار خوبی برخوردار هستند و هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به سخنرانی بی‌نظیر سیدحسن نصرالله به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ابراز داشت: این عالم انقلابی، مبارز و حزب اللهی واقعی در شرایط سخت لبنان و خطراتی که برای ایشان وجود دارد در دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشت.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه سید حسن محبوب حتی دشمنان به دلیل شجاعتش است، تصریح کرد: سید حسن نصرالله فدایی و عاشق واقعی مقام معظم رهبری است که با اخلاص اعلام می‌کند خدا از عمر من بردارد و به عمر رهبر ایران بیافزاید.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان چند نکته مهم از سخنرانی سید حسن نصرالله اظهار داشت: در دنیا تنها کشوری که مستقل روی پای خود ایستاده، ایران است و علت دشمنی دشمنان همین زیر بلیط بیگانه نبودن است. سید حسن در صحبت‌های خود گفت ما تا امروز از ایران چیزی نخواسته‌ایم و بخاطر خط و مشی ایران از آن‌ها دفاع می‌کنیم ولی اگر خطری این کشور را تهدید کند با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: بی‌تردید محبوب‌ترین انسان در پیشگاه خدا و پیامبر است و این به خاطر نصب نیست و ایمان و عمل صالح رمز این محبوبیت است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها