کد خبر: 249093
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۰۹:۴۷:۰۰
| |

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

سرمایه‌گذاران در مناطق محروم تخفیف مالیاتی می‌گیرند

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اعمال تخفیفات قانونی و مالیاتی 13 ساله برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم خبر داد.

سرمایه‌گذاران در مناطق محروم تخفیف مالیاتی می‌گیرند
کد خبر: 249093
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۰۹:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرک صنعتی غرق آباد گفت: مجلس برای سرمایه گذاری صاحبان صنایع در مناطق محروم معافیت‌های سیزده ساله‌ مالیاتی در نظر گرفته است که خود می‌تواند موجبات جذب سرمایه گذاران را فراهم آورد.

منصوری افزود: طبق این قانون از سرمایه گذارانی که قصد خرید زمین در شهرک‌های صنعتی مناطق محروم از جمله غرق آباد و نوبران را دارند، در ابتدا 10 درصد کل مبلغ زمین اخذ می‌شود و 90 درصد باقی مانده نرخ زمین پس از بهره برداری از واحد صنعتی دریافت خواهد شد.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن این قانون اضافه کرد: نمایندگان قانون نحوه واگذاری زمین به سرمایه گذران را تصویب کرده اند و این قانون به دولت هم ابلاغ شده است.

واگذاری کامل اراضی شهرک صنعتی غرق آباد برای احداث صنایع

رفیعی معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هم در این جلسه از واگذاری کامل اراضی شهرک صنعتی غرق آباد برای احداث صنایع به متقاضیان خبر داد.

رفیعی گفت: سرمایه گذران واحد‌های تولیدی بزرگ در کشور در حال رایزنی برای ایجاد واحد‌های صنعتی در غرق آباد هستند که امیدواریم با حضور صنایع مشکلات اشتغال منطقه رفع شود.

در نشست مشترک شورای شهر غرق آباد با نماینده مردم در مجلس و مسئولان مربوطه پیگیری مشکل واگذاری اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان به شهرک‌های صنعتی، اعمال تخفیفات قانونی به سرمایه گذاران و پیگیری شبکه مخابراتی از مهمترین مسایل مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها