کد خبر: 247027
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۱:۳۱:۰۰
| |

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خبر داد:

هشدار درباره سیل و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در استان هشدار داد.

هشدار درباره سیل و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان
کد خبر: 247027
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۲ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| کیامرث حاجی‌زاده اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت : پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان با تقویت سامانه بارشی از روز جمعه دوم آذر تا روز دوشنبه پنجم آذر وقوع بارش‌های فراگیر وحجیم در اکثر نقاط استان و همراه بودن بارش‌ها با رعدوبرق، تندبادلحظه‌ای، وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید و احتمال تگرگ وجود دارد.

حاجی‌زاده افزود : انتظار بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، ارتفاعات و به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط جنوبی و جود دارد .


وی ادامه داد : پیش‌بینی می‌شود اوج بارش‌ها در اواخر وقت جمعه و اواخر وقت شنبه (دوم و سوم آذر 97) و در ارتفاعات به صورت برف باشد و با توجه به حجم بارش‌ها انتظار آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و پیش‌بینی مواج و طوفانی بودن شمال خلیج فارس در ایام مذکور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بنا به تاکید و دستور استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان، مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های مرتبط لازم است از روز جمعه دوم آذرماه تا زمان عادی شدن شرایط جوی در محل کار حاضر باشند.

حاجی زاده افزود : در این اطلاعیه از فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها خواسته شده است ضمن هماهنگی با اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، نسبت به آماده‌باش بودن کلیه کارکنان واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان، اتخاذ تدابیر ایمنی و اطلاع رسانی به شهروندان، روستائیان، دامداران، کشاورزان و صیادان انجام و شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها