کد خبر: 236005
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۰:۴۷:۰۰
| |

سرپرست روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران:

حریق خط لوله انتقال گاز باغملک مهار شد

سرپرست روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران گفت: با هماهنگی که میان فرمانداری شهرستان، مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی حاضر در محل انجام گرفت، آتش سوزی خط لوله انتقال گاز باغملک به صورت کامل کنترل و خاموش شد.

حریق خط لوله انتقال گاز باغملک مهار شد
کد خبر: 236005
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ۱۰:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالحسین خازنی درباره آخرین وضعیت حادثه انفجار خط لوله انتقال گاز در شهرستان باغملک، گفت: حادثه‌ای که برای خط لوله انتقال گاز در باغملک رخ داد و منجر به آتش سوزی در این خط شد، یک حادثه طبیعی است زیرا قدمت لوله‌های انتقال گاز بسیار زیاد است. علت این حادثه در دست بررسی است و کارشناسان پس از بررسی علت آن را بیان خواهند کرد.

سرپرست روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران تصریح کرد: نیروهای عملیاتی حاضر در محل همه چیز را کنترل کرده‌اند و تا چند ساعت آینده شرایط در منطقه عادی خواهد شد.

خازنی، با بیان این‌که خط لوله‌ای که امروز دچار حریق شد، خط لوله‌ای است که تامین کننده گاز شهرستان باغملک و تلمبه‌خانه نفت آن منطقه است، گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچگونه خسارات جانی نداشته‌ایم و به کسی آسیب وارد نشده است. بر همین اساس نیز با هماهنگی که میان فرمانداری شهرستان، مدیریت بحران و نیروهای عملیاتی حاضر در محل انجام گرفت، آتش سوزی به صورت کامل کنترل و خاموش شد.

سرپرست روابط عمومی منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران گفت: با تلاش نیروها و کارشناسان حاضر در محل پس از تخلیه گازی که در این خط انجام می گیرد، کار تعمیر خط آغاز می شود و به سرعت شرایط به روال عادی باز خواهد گشت و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها