کد خبر: 230694
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۳:۴۴:۰۰
| |

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

دستور العمل‌های بانک مرکزی باید ابلاغ شوند

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای دستور العمل‌های ابلاغی بانک مرکزی به استان در حوزه ستاد تسهیل توسط دستگاه‌ها و بانک‌های هدف ضروری است.

دستور العمل‌های بانک مرکزی باید ابلاغ شوند
کد خبر: 230694
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۳:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| جعفر گوهگرانی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: ما در اجرای مصوبات چیزی خلاف قانون نمی خواهیم.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین ابلاغی و اجرای تمام مصوبات خروجی از کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به رفع مشکلات واحدها و توسعه بهتر تولید و اشتغال استان کمک می کند.تاکید استاندار نیز بر رفع موانع تولید در استان است و باید مصوبات به شکل مطلوبی مورد توجه قرار بگیرد. همچنین در محور حضور مدیران و یا معاونین آنها در جلسات باید بر اساس قانون مشخص شده اقدام شود و هماهنگی لازم نیز در این محورها انجام بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به برخی از واحد های دارای مشکل، اظهار کرد: در حوزه طرح بازیافت باید با محوریت دستگاه های متولی جلسه ای تشکیل و مشخص شود که چرا ضایعات استان به خارج از استان فرستاده می شود و این در حالی است که کارخانه بازیافت فعال در استان مجبور به تامین ضایعات از خارج استان است.

گوهرگانی نقش تسهیلات رونق تولید در خروج واحدها و طرح ها از مشکلات را محسوس دانست و خواستار توجه بهتر دستگاه ها به این حوزه شد.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها