کد خبر: 229522
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

استاندار بوشهر:

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع سرمایه‌گذاری در بوشهر را برطرف کنند

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات در امر سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زایی گفت: در جنگ اقتصادی دشمن تنها راه موفقیت تسهیل‌گری و کمک به حل مشکلات با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها است.

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع سرمایه‌گذاری در بوشهر را برطرف کنند
کد خبر: 229522
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت در گناوه با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در امر سرمایه‌گذاری ساحل و دریا است اظهار داشت: از این موهبت الهی تاکنون به نحوه مطلوب در حوزه‌های تولید، اقتصادی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه دریا و ساحل می‌تواند مشکلات اشتغال نقاط مختلف استان را برطرف کند افزود: با این ظرفیت باید در استان بوشهر حداقل نرخ بیکاری داشته باشیم و در حالی که نرخ بیکاری در گناوه و دیلم با این همه ظرفیت زیبنده مردم ساحل نشین نیست.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در جنگ اقتصادی دشمن تنها راه مقابله، موفقیت و پیروزی، کارآمدی نظام اداری در تسهیل‌گری و کمک به حل مشکلات تولید و اشتغال است.

گراوند رفع موانع در امر سرمایه‌گذاری را یکی از رسالت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: موانع در زمینه سرمایه‌گذاری باید برداشته شود و در راه‌اندازی واحدهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید تسهیل‌گری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها صورت بگیرد.

وی پرورش ماهی در قفس را یکی از ظرفیت‌های نقاط ساحلی استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: پرورش ماهی در قفس با ظرفیت 2 هزار تن در سال با همکاری سرمایه‌گذاران مجوز آن در گناوه صادر شده که ایجاد این پروژه نقش مهمی در اشتغال، رونق تولید و صادرات دارد.

استاندار بوشهر، با اشاره به پرورش میگو در اراضی ساحلی گناوه افزود: یکی از مزیت‌های مهم پرورش میگو در نوار ساحلی استان بوشهر، تولید، اشتغال و صادرات است که ظرفیت مهمی در گناوه فراهم است.

گراوند با قدردانی از اجرای طرح توسعه بیمارستان گناوه گفت: دانشگاه علوم پزشکی در توسعه بیمارستان گناوه قدم‌های مهم و موثری برداشته که زمینه افزایش رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها