کد خبر: 229067
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۲:۰۰
| |

فرماندار پیرانشهر:

ظرفیت نفوذ گاز در شهرستان پیرانشهر به 80 درصد افزایش یافت

فرماندار پیرانشهر گفت: ظرفیت نفوذ گاز در شهرستان پیرانشهر به 80 درصد افزایش یافت.

ظرفیت نفوذ گاز در شهرستان پیرانشهر به 80 درصد افزایش یافت
کد خبر: 229067
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید علی ترابی فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه نسبت تمرکز جمعیت شهرستان پیرانشهر، 31 درصد در روستا و 69 درصد در شهراست افزود: یکی از برنامه های دولت ایجاد زیرساخت ها در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهر و کاهش حاشیه نشینی است و بر همین اساس امسال تعداد 22 روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد که 9 پروژه گازرسانی در بخش های مرکزی و لاجان از این طرح آماده بهره برداری است.

وی در رابطه با اعتبار این طرح ادامه داد: مدت زمان اجرای پروژه گازرسانی برای 9 روستا دو سال پیش بینی شده بود که از سال 95 شروع شده و در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید. اعتبار کل این طرح بیش از 40 میلیارد ریال است که با اتمام پروژه تعداد 678 خانوار از نعمت گاز بهره مند شده و ضریب نفوذ گاز در شهرستان را 7 درصد افزایش خواهد داد که با احتساب شین آباد و بهره برداری 22 روستای دیگر، ضریب نفوذ گاز در شهرستان به 80 درصد افزایش خواهد یافت.

ترابی در خصوص پروژه محور خالدار در این شهرستان افزود: امروز به صورت نمادین با افتتاح پروژه محور خالدار-سیلوه-پیره کانی، پروژه 9 روستا به بهره برداری خواهد رسید که برای محور خالدار تا پیره کانی 11884 متر با اعتبار 12 میلیارد و 600 میلیارد ریال لوله گذاری شده است و با افتتاح طرح، 150 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها