کد خبر: 228661
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۸:۲۹:۰۰
| |

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس:

یکی از همراهان ضارب مامور پلیس راه فارس دستگیر شد/ ضارب اصلی متواری است

سرهنگ کاووس محمدی با بیان اینکه ضارب اصلی متواری است، گفت: یکی از همراهان ضارب مامور پلیس راهور فارس شناسایی و دستگیر شد.

یکی از همراهان ضارب مامور پلیس راه فارس دستگیر شد/ ضارب اصلی متواری است
کد خبر: 228661
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۱۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به کلیپی که روز سوم شهریور 97 در فضای مجازی منتشر شد و حاکی از ضرب و شتم مامور پلیس راهور فارس در محور دشت ارژن به سمت شیراز بود، گفت: یکی از همراهان ضارب مامور پلیس راهور فارس شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم اصلی که مامور پلیس راهور را مورد ضرب و شتم قرار داده، متواریو هنوز دستگیر نشده است. راننده خودرو لندکروز، ضارب مامور پلیس نبوده، و اکنون دستگیری ضارب اصلی که مامور انتظامی را مورد ضرب و جرح قرار داده، در حال پیگیری است. همراهان ضارب اصلی، شناسایی و یکی از این افراد دستگیر شده اگر چه بازداشت ضارب اصلی در اولویت است. اقدامات قضایی لازم برای دستگیری و برخورد با ضارب مامور انتظامی انجام شده و پیش بینی می‌شود ظرف 2 روز آینده این فرد دستگیر شود.

وی، در مورد اتفاقی که روز جمعه سوم شهریور در محور دشت ارژن رخ داد، بیان کرد: یکی از افسران راهور برای بررسی وضعیت خودرو سواری که در محور دشت ارژن به سمت شیراز دچار نقص فنی شده بود در این محل حضور یافت، اما در این هنگام یک خودرو لندکروز با سرعت 137 کیلومتر بر ساعت به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه در محل مورد اشاره واژگون شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: مامور پلیس راهور که شاهد این ماجرا بود سر صحنه حاضر شد، اما یکی از سرنشینان لندکروز به تصور تعقیب و گریز از سوی این مامور پلیس، وی را مورد ضرب و جرح قرار داد و از صحنه متواری شد.جرائمی که ضارب مامور پلیس راهور مرتکب شده بر اساس قانون مجازات اسلامی، جرم محسوب می‌شود و مجازات قانونی دارد.

محمدی با اشاره به اینکه هر نوع درگیری با ماموران پلیس در حال انجام ماموریت جرم است و مجازات دارد. اگر اشخاص نسبت به عملکرد ماموران انتظامی اعتراضی دارد می‌تواند به دستگاه‌های مربوطه مراجعه و موضوع را از طریق قانونی پیگیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها