کد خبر: 228353
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد: 

کشف 32 تن کودشیمیایی احتکار شده

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 32 تن و 850 کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده به ارزش 700 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف 32 تن کودشیمیایی احتکار شده
کد خبر: 228353
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی حسن حیدری‌جو فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف مقادیری کود شیمیایی در شهرستان فامنین خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کود شیمیایی در انباری در یکی از روستاهای فامنین توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند، گفت: با شناسایی مکان انبار و هماهنگی قضائی و همکاری اداره تعزیرات و صنعت و معدن، مأموران به مکان مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این انبار 32 تن و 850 کیلوگرم کود شیمیایی را کشف کردند، ارزش ریالی آن را 700 میلیون ریال عنوان کرد.

وی از دستگیری دو نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها