کد خبر: 227698
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۱۰:۱۴:۰۰
| |

طوفان سیستان 95 نفر را روانه بیمارستان کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طوفان سیستان 95 نفر را به دلیل بروز مشکلات تنفسی روانه بیمارستان کرده است.

طوفان سیستان 95 نفر را روانه بیمارستان کرد
کد خبر: 227698
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۰ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طوفانی که از شب گذشته در منطقه سیستان شروع به وزیدن کرده تاکنون 95 نفر را راهی بیمارستان کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کرده‌اند تصریح کرد: از این تعداد 68 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و مابقی در مراکز درمانی برای طی کردن مراحل درمان بستری شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی و کاهش دید افقی از رانندگان تقاضا می‌شودتا با رعایت سرعت مطمئنه در این محورها مواصلاتی حرکت کنند تا سفر ایمن برای خود و دیگران بزنند.

به گفته رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان وضعیت جوی ایستگاه هواشناسی فرودگاهی زابل تا ساعت 22:30 شب گذشته به نحوی بوده که حداکثر سرعت باد 101 کیلومتر بر ساعت و حداقل دید افقی 900 متر گزارش شده است.

علی ملاشاهی داد: این شرایط جوی نامطلوب به نحوی بوده که در پی آن حداکثر غلظت گرد و غبار به 4444 میکروگرم بر متر مکعب رسیده است که با توجه به اینکه حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است؛ این میزان غلظت گزارش شده معادل 30 برابر حد مجاز است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها