کد خبر: 223297
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۵:۵۱:۰۰
| |

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان مطرح کرد:

پیگیری مطالبات صنفی از طریق تجمع و راهپیمایی صحیح نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، گفت: مطالبات صنفی را از مسیر خودش مجاز می‌دانیم منتها بدون برگزاری تجمع. معترضان باید مطالبات خود را از طریق وزارت صنعت و معدن و مراکزی از این دست دنبال کنند. اما اینکه تجمعی انجام و راهپیمایی شود غیرقانونی است.

پیگیری مطالبات صنفی از طریق تجمع و راهپیمایی صحیح نیست
کد خبر: 223297
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا طباطبایی نائینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص تظاهرات بخشی از مردم اصفهان و مغازه‌داران منطقه شاپور، اظهار کرد: روز گذشته و امروز تجمع صنفی در این منطقه انجام شد که در اعتراض به گرانی و گران شدن قطعات یدکی بود، اما برخی عناصر فرصت‌طلب از این فضا سوءاستفاده و اقدام به راهپیمایی کردند.

وی افزود: مطالبات صنفی را از مسیر خودش مجاز می‌دانیم منتها بدون برگزاری تجمع. معترضان باید مطالبات خود را از طریق وزارت صنعت و معدن و مراکزی از این دست دنبال کنند. اما اینکه تجمعی انجام و راهپیمایی شود غیرقانونی است چراکه هدف‌گذاری آن از سوی معاندان و ضدانقلاب است و با آن برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، بابیان اینکه برنامه ضدانقلاب موج سواری از فضای ملتهب است، تصریح کرد: صبح امروز 10 مرداد نیز در منطقه شاپور تجمعی برگزار شد که بعد از مدتی جمع شد و هم‌اکنون تجمع و حرکتی در این منطقه نیست. حقیقت این است که از گرانی عده‌ای ناراحت هستند و اقدام به برگزاری تجمعاتی می‌کنند که برخی عناصر از این فرصت استفاده و شعارهای ساختار شکنانه می‌دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها