کد خبر: 221769
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۷:۴۳:۰۰
| |

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد:

طرح مبارزه با سرقت در بازار طلا و ارز ‌ایلام اجرایی شد‌

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت: طرح مبارزه با سرقت در بازار طلا و ارز ‌ایلام اجرایی شد‌ه است.

طرح مبارزه با سرقت در بازار طلا و ارز ‌ایلام اجرایی شد‌
کد خبر: 221769
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۷:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ امیر همتی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام در راستای برخورد با متخلفان بازار طلا و ارز اقدام به برگزاری طرحی مشترک با اتحادیه صنف طلا و جواهرات کرده است.

رئیس پلیس اطلاعات وامنیت عمومی انتظامی استان گفت: در اجرای طرح مبارزه با سرقت در بازار طلا و ارز ‌درایلام از تعداد 68 صنف طلا فروشی در سطح شهر ایلام بازدید بعمل آمده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: تذکرات لازم در خصوص عدم فعالیت غیر مجاز در حوزه مبادلات ارزی به متصدیان داده شده است و تعداد 9 واحد طلا فروشی که فاقد پروانه فعالیت بودند به استناد ماده 27 قانون نظام صنفی اخطاریه پلمب شده‌اند.

وی در ادامه افزود: پیرو تاکیدات سلسله مراتب و مسئولان امر، همچنان به صورت مستمر تا آرام شدن بازار ارز، طلا و سکه این طرح در دستور کار قرار دارد و با متخلفان‌‌ این موضوع حسب دستورات قضائی برخورد قاطع و قانونی بعمل می آید.

همتی در خاتمه اظهار داشت: از آنجائی‌که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از تمامی همشهریان عزیز تقاضا دارد در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این خصوص را با شماره تلفن 0842182212 تماس و گزارشات خود را در میان بگذارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها