کد خبر: 221725
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۴:۴۹:۰۰
| |

فرماندار اصفهان خبر داد:

اعتراض کشاورزان به توزیع نشدن عادلانه آب

فرماندار اصفهان گفت: کشاورزان از کمبود آب ناراضی نیستند بلکه، از عدم توزیع عادلانه آب و عدم رعایت قوانین و مقررات گله‌مندند که این نارضایتی آنان به حق است.

اعتراض کشاورزان به توزیع نشدن عادلانه آب
کد خبر: 221725
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۴:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد رضوانی فرماندار اصفهان در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش جلگه، با تأکید بر لزوم اجرای قانون توزیع عادلانه آب، اظهار کرد: کشاورزان شرق اصفهان در سال‌های اخیر به دلیل کاهش بارش‌ها و برخی سو مدیریت‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند که امروز دغدغه اصلی مسئولان استان است. اقدامات و پیگیری‌های خوبی نیز در این رابطه صورت گرفته که در آینده شاهد عملیاتی شدن آن‌ها خواهیم بود.

وی افزود: با اجرای قانون توزیع عادلانه آب و جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز در استان‌های هم‌جوار و بالادست، تا حد زیادی از مشکلات ناشی از کمبود آب شرب و کشاورزی در اصفهان کاسته می‌شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: کشاورزان از کمبود آب ناراضی نیستند بلکه، از عدم توزیع عادلانه آب و عدم رعایت قوانین و مقررات گله‌مندند که این نارضایتی آنان به حق است.

رضوانی عنوان کرد: به طور ماهیانه جلساتی با شورای اسلامی شهرستان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود و مسائل و مشکلات مختلف شهرها و روستاهای شهرستان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و مصوبات این جلسات به جد پیگیری می‌شود.

فرماندار اصفهان با اشاره به کاهش چشمگیر بودجه شهرستان در سال جاری، اظهار کرد: علی‌رغم کاهش بودجه و مشکلات موجود، موضوع کشاورزی شرق اصفهان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد که با جدیت پیگیر رفع آن‌ها هستیم.

وی بابیان اینکه اعتراضات مردم و کشاورزان باید در کمال آرامش و به دور از جنجال انجام شود، افزود: امروز امنیت و آرامش کشور ما مرهون خون شهدا و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی است و باید در نظر داشته باشیم که دشمنان درصدد آسیب زدن به انقلاب و نظام هستند و لازم است که با حفظ وحدت و درایت توطئه‌های شوم آنان را همچون گذشته خنثی کرده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنیم.

وی پیرامون اقدامات صورت گرفته در روستاهای شهرستان نیز گفت: علی‌رغم کمبود بودجه، تاکنون اقدامات خوبی در روستاها انجام شده است که بنیاد مسکن با همکاری دهیاران باید در جهت کاهش مشکلات روستاها بیش از پیش اقدام کنند.

فرماندار اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون بیمه کشاورزان و بیمه قالیبافی، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مربوط سعی خواهیم کرد مشکلات بیمه کشاورزان و بیمه قالیبافی را در چارچوب قانون حتی‌الامکان بررسی و رفع کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها