کد خبر: 220601
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۱:۱۵:۰۰
| |

آتش گرفتن کامیون در اتوبان زنجان به تبریز

رییس پلیس‌راه استان زنجان گفت: یک دستگاه خودروی کشنده در اتوبان زنجان به تبریز به علت نامعلوم دچار حریق شد و در آتش سوخت.

آتش گرفتن کامیون در اتوبان زنجان به تبریز
کد خبر: 220601
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۱:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی اعلام کرد که صبح امروز یک دستگاه خودرو باری کشنده حامل محموله برنج دچار حریق شد و در آتش سوخت.

وی تصریح‌ کرد: هنوز دلیل بروز این حادثه مشخص نیست ولی باید اعلام کرد خوشبختانه آتش‌سوزی تلفات جانی در پی نداشت و به کسی آسیبی وارد نشده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به احتمال افزایش جرایم تخلفات رانندگی، گفت: کسی که تخلف نکند محال است که جریمه شود.

وی اظهار کرد: عده‌ای عنوان می‌کنند که افزایش جرایم عادلانه نیست، در حالی ‌که باید عنوان کرد کسی که به قانون احترام می‌گذارد و مطابق با آن رفتار می‌کند، محال است جریمه شده و گرفتار مباحث مرتبط با آن شود.

این مسئول تصریح‌ کرد: جرائم رانندگی به حساب خزانه واریز می‌شود و نمی‌توان این ادعا را داشت که پلیس از این نمد کلاهی برای خود می‌دوزد، بلکه همه سعی ما این است که تخلفات را با روش‌های مختلف به حداقل برسانیم و قطعا در این شرایط امنیت جاده‌ها نیز افزایش خواهد یافت

شیرمحمدی با بیان اینکه پلیس به‌دنبال ایجاد آرامش در جاده‌ها است، خاطرنشان ‌کرد: متاسفانه عده‌ای گمان می‌کنند که ما به دنبال مچ‌گیری هستیم، در شرایطی که پلیس‌راه فقط به وظیفه خود که همان ارتقای امنیت جاده‌ها است، عمل کرده و اگر کسی تخلف نکند، قطعا کسی حق ممانعت از ادامه راه را ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها