کد خبر: 218771
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

تشییع پیکر روزنامه‌نگار زن سمنانی

خبرنگار زن سمنانی پس از سال‌ها مبارزه با یک بیماری صعب‌العلاج درگذشت.

تشییع پیکر روزنامه‌نگار زن سمنانی
کد خبر: 218771
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پیکر خبرنگار زن پیشکسوت سمنانی با حضور شماری از فعالان رسانه‌ای، انجمن خبرنگاران سمنان تشییع و غروب روز گذشته در جوار حرم امامزاده علی بن جعفر(ع) سمنان به خاک سپرده شد.

«وحیده شربتی» از فعالان مطبوعاتی سمنانی که در دهه‌های هفتاد و هشتاد فعالیت زیادی در رسانه‌های محلی و بومی استان داشت صبح دیروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وحیده شربتی پس از سال‌ها مبارزه با یک بیماری صعب‌العلاج، در شامگاه نوزدهم تیرماه دارفانی را وداع و به دیار باقی شتافت.

این خبرنگار و فعال مطبوعات محلی که در انجمن خبرنگاران استان نیز عضویت داشت تا پیش از خانه‌نشینی، در رسانه‌های محلی استان فعالیت داشت.

پیش از این و در دولت یازدهم، عالی‌ترین مقام اجرایی استان به اتفاق نماینده مجلس مردم سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تنی چند از اعضای انجمن خبرنگاران با حضور در منزل این بانوی خبرنگار از وی تجلیل کردند. هم‌چنین دکتر «شادنوش» رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تقدیر از وی، زمینه مداوایش را در مراکز بیمارستانی سمنان فراهم کرد.

صبح دیروز دکتر «نوید دانایی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با صدور پیامی درگذشت این خبرنگار سمنانی را به جامعه رسانه‌ای استان تسلیت گفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گذشت مرحومه مغفوره شادروان سرکار خانم «وحیده شربتی» را به جامعه رسانه استان سمنان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان به شرح زیر است:

درگذشت سرکار خانم «وحیده شربتی»، خبرنگار بااخلاق، کوشا، صدیق و دلسوز استان سمنان باعث تأثر و تأسف فراوان دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شد.

مرحومه مغفوره شادروان سرکار خانم شربتی در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، منشأ خدمات ارزشمند و قابل تحسینی بود و بی‌شک فقدانش ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه‌ای استان محسوب می‌شود.

این ضایعه دردناک را به خانواده آن مرحومه، خبرنگاران و جامعه رسانه استان سمنان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحومه غفران واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.

خبر درگذشت همکار مطبوعاتی مرحومه مغفوره خانم «وحیده شربتی» تلخ و موجب تألم و تأثر همه کسانی است که با قلم و اندیشه ایشان آشنایی داشتند این ضایعه مولمه را به خانواده، دوستان و جامعه فرهیخته مطبوعاتی استان سمنان تسلیت می‌گوئیم و برای روح آن مرحومه آرامش ابدی از درگاه ایزد منان مسألت داریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها