کد خبر: 216758
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۷:۴۸:۰۰
| |

استاندار اصفهان:

اقتصاد کشور باید بر اساس ریال باشد

استاندار اصفهان گفت: اقتصاد کشور باید براساس ریال و نه دلار باشد تا از این وابستگی خارج شویم.

اقتصاد کشور باید بر اساس ریال باشد
کد خبر: 216758
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۷:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان ظهر دوشنبه در جمع فعالان اقتصادی و رئوسای اتحادیه و اصناف استان اصفهان اظهار داشت: به منظور خروج از دلار وتکیه بر ریال باید بر تولیدات داخلی کشور تکیه شود و با ارتقای کیفی و کمی تولیدات بتوانیم اقتصاد کشور را سروسامان دهیم.

وی با اظهار اینکه عمده مشکلات اصناف و اتحادیه های در سطح استان اصفهان قابل رفع است، بیان داشت: در کارگروهی که با رئوسای اصناف و اتحادیه‌های مختلف برگزار شد، مشکلات آنها مطرح شد که بخشی از این مشکلات به تهران بر می‌گردد که پیگیری این نوع مشکلات هم هستیم.

با گران شدن نان مخالف نیستیم

استاندار اصفهان گفت: صنف نانوایان به خاطر دلایلی همچون افزایش نرخ انرژی، دستمزد، هزینه تولید و غیره خواستار افزایش قیمت نان شدند که در دست بررسی است.

وی بیان داشت: هنوز افزایش قیمت نان قطعی نیست اما با بالارفتن قیمت نان هم مخالف نیستیم زیرا باید معیش نانواها را تامین کرد.

مهرعلیزاده اعلام کرد: در سطح استان و کشور بدنبال راهکاری منصفانه برای نانواها و مصرف کنندگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاداتی به صنف نانوایان دادیم که افزایش هزینه ها را پوشش دهد، گفت: امروز صنف نانوایان با مشکلات متعددی مواجه است که به دنبال رفع آنها هستیم.

استاندار اصفهان به راه اندازی سامانه ای در سایت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سامانه برای افزایش اشتغال طراحی شده است تا اصناف بتوانند نیروی کار (مانند شاگرد) را بدون رعایت قانون به کار گیرند.

منبع: مهر



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها