کد خبر: 195726
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۲:۵۱:۰۰
| |

مدیر کل بهزیستی استان کرمان هشدار داد:

افزایش گرایش جوانان به ویژه زنان به مواد روانگردان و توهم‌زا

مدیر کل بهزیستی استان کرمان تغییر نگاه سنتی را از دیگر راهکارهای مقابله با مواد مخدر برشمرد و عنوان کرد: گزارشات 10 روز گذشته؛ نشان می‌دهد که متاسفانه توجه جوانان به مواد روانگردان و توهم‌زا و به ویژه در زنان بسیار افزایش یافته است.

افزایش گرایش جوانان به ویژه زنان به مواد روانگردان و توهم‌زا
کد خبر: 195726
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۲:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس صادق‌زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان پیش از ظهر امروز ششم تیرماه در همایش بزرگداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با موادمخدر استان کرمان چند سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در عرصه پیشگیری اشاره کرد و افزود: متاسفانه دانش اجتماعی جامعه ما پایین است و حتی شاهد هستیم تحصیل‌کرده‌های ما در خصوص آسیب‌های اجتماعی، دانش اجتماعی ندارند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان توجه بیشتر به مساله پیشگیری را الزامی دانست و ادامه داد: تجربه نشان داده که با درمان بدون پیشگیری به اهداف خود دست پیدا نخواهیم کرد، لذا باید به موضوع پیشگیری توجه بیشتر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان تغییر نگاه سنتی را از دیگر راهکارهای مقابله با مواد مخدر برشمرد و عنوان کرد: گزارشات 10 روز گذشته؛ نشان می‌دهد که متاسفانه توجه جوانان به مواد روانگردان و توهم‌زا و به ویژه در خانم‌ها بسیار افزایش یافته است.

صادق‌زاده از آغاز تهیه و تدوین سند تفصیلی مبارزه با روانگردان‌ها در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته آموزش‌های همگانی میان محیط‌های متعدد دانش‌آموزی، کارگری، نظامی، دانشگاهی و ... داشتیم.

وی بیان کرد: ما باید به فرهنگ پیشگیری توجه جدی داشته باشیم، علی‌رغم اینکه بیان می‌شود اما فرهنگ پیشگیری در بین برنامه‌ریزان و مجریان ضعیف است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها