کد خبر: 193213
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

سریال تکراری تاخیر پروازهای فرودگاه ایلام و بی‌توجهی مسئولان

ضعف مدیریت و برنامه ریزی و اصولاً فراموشی مسئولان در داشتن استانی مانند ایلام موجب شده که این استان در کوهی از مشکلات باقی بماند.

سریال تکراری تاخیر پروازهای فرودگاه ایلام و بی‌توجهی مسئولان
کد خبر: 193213
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۳ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| برای چندمین بار در روزهای اخیر پروازهای هواپیمایی مسیر ایلام-تهران و بالعکس با تاخیر، لغو و یا ننشسته در تهران به ایلام برمی‌گردد و این معضلی همیشگی و مداوم که امکان برنامه ریزی برای سفر را از مردم ایلام گرفته است.

عدم برقراری سفرها، تاخیر در پروازها و از طرفی فرود پرواز در اصفهان به جای تهران و چاتری کردن نرخ بلیط ایلام - تهران و بلعکس و اخیراً نیز برگشتن پرواز به بهانه طوفان در تهران و بازگشت پس از 20 دقیقه پرواز نشان از ضعف مدیریت و یا بی توجهی به برنامه ریزی و عدم توجه به حق مردم در اذهان تلقی می‌شودو این بی برنامه بودن و سرگردانی برای مردمی که هدف از سفرهایشان به جهت کار اداری و پیگیری مشکلات پزشکی است موجب نارضایتی گردیده است.

در این خصوص محمدی شهروند ایلامی در ایلام گفت: پرواز شامگاه سه شنبه ایلام به تهران بعد از 20 دقیقه پرواز مجدد در فرودگاه ایلام به زمین نشست و مسئولان علت این بازگشت را شرایط جوی تهران عنوان کرده‌اند.

وی می‌گوید: آیا شرایط جوی فقط برای پروازهای ایلام اثر گذار است پس چرا؟ سایر پروازهای کشور به مقصد و مبدا تهران انجام می‌شود و فقط پرواز ایلام با این معضل مواجه می‌شود.محمدی گفت: ضعف مدیریت و برنامه ریزی و اصولاً فراموشی مسئولان در داشتن استانی مانند ایلام موجب گردیده که این استان در کوهی از مشکلات باقی بماند.

عسکری شهروند دیگر ایلامی که مسافر پرواز عصر دوشنبه ایلام است که با تاخیر 5 ساعته از مقصد ایلام به تهران را در سفر خود داشته است در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: سریال همیشگی تاخیر لغو پرواز در فرودگاه ایلام تکراری است و عنوان آن نیز در مدیریت مدیران ارشد استان ایلام بی تاثیر چون این مدیران ایلام فقط مدیران پشت تریبون هستند و مدیر شعار هستند نه عمل و همین بی توجهی و نداشتن برنامه موجب پسرفت استان ایلام به جای پیشرفت است.

این شهروند ایلامی در ادامه گفت: وقتی مسئولان استان ایلام به جای کار سیاسی کاری را در دستور کار خود قرار داده اند و به جای برطرف کردن مشکلات و ارائه راه‌کار در صدد توجیه هستند چه انتظاری از برطرف شدن مشکلات داریم.

علی متانت در پاسخ به ماجرای تاخیر در پروازهای ایلام تهران به خبرنگاران گفت: شرایط نامساعد جوی مهرآباد (رعد و برق) عامل تاخیر و لغو پروازهای ایلام به تهران بوده است.

مدیر فرودگاه ایلام گفت: اگر پروازی هم صورت می‌گرفت به علت استاندارد نشدن فرودگاه مقصد ( مهرآباد تهران) پرنده قادر به نشستن نبود لذا تاخیر به جهت استاندارد شدن فرودگاه مقصد بوده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها