کد خبر: 191878
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۶:۱۴:۰۰
| |

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان و راور در مجلس

اجازه نمی‌دهیم در استان کرمان مدیر حزبی، جناحی و گروهی مسئولیت گیرد

پورابراهیمی، نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم در استان کرمان مدیر حزبی، جناحی و گروهی مسئولیت گیرد، گفت: مدیریت جدید باید تعامل جدی با نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان مجلس، نمایندگان خبرگان رهبری و همه مجموعه‌ها در بخشهای مختلف از جمله انتظامی، قضائی و .. داشته باشد.

اجازه نمی‌دهیم در استان کرمان مدیر حزبی، جناحی و گروهی مسئولیت گیرد
کد خبر: 191878
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۲ ۱۶:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان و راور امروز 12 خردادماه در شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه اقدامات خوبی در مدل و نگاه فکری رزم‌حسینی در سطح کشور شکل گرفت، اظهار کرد: توسعه را باید بدون استفاده از منابع دولت پیگیری کنیم و این اتفاق در استان کرمان افتاد، اما افسوس که اکنون در زمان به ثمر رسیدن نتایج کارها هستیم، استاندار کرمان به دلیل مسائل شخصی کناره‌گیری کردند.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ارائه گزارش اقدامات استاندار کرمان در جمع فعالان اقتصادی کشور، همه تاکید داشتند که مدل موفقی بوده و خواستار تعمیم آن در استانهای دیگر بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مجاهدتهای شبانه‌روزی رزمحسینی در استان کرمان، تصریح کرد: باید ادامه مسیر داده شوند و از رزم‌حسینی قول می‌گیریم که همکاری خود را با استان قطع نکنند.

وی رزمحسینی را تنها استاندار خارج از بدنه دولتی دانست و مطرح کرد: به دلیل آنکه رزم‌حسینی از بدنه دولت نبود خیلی‌ها روزهای اول، از حضور وی را که از بخش خصوصی بود، نگرانی داشتند، اما طرح و نگاه و ادبیات جدید این موضوع را تغییر داد.

پورابراهیمی ادامه داد: حرکت پرشتاب اقتصاد مقاومتی در استان متوقف نمی شود و این مسیر را با تمام توان پیگیری میکنیم و از مدیریت ارشد جدید استان انتظار داریم این امر را دنبال کند. عدم رویکرد جناحی و حزبی مطالبه جدی ما از مدیریت جدید است، چون سم مهلک توسعه اقتصاد مباحث سیاسی بازی است.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نمیدهیم در استان کرمان مدیر حزبی، جناحی و گروهی مسئولیت گیرد، گفت: مدیریت جدید باید تعامل جدی با نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، نمایندگان خبرگان رهبری و همه مجموعهها در بخشهای مختلف از جمله انتظامی، قضائی و .. داشته باشد.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یادمان باشد نام "رزم‌حسینی" با تاریخ کرمان پیوند خورده است و قطعنا همانطور که آیندگان از کرمان کهن همراه با تمدن سخن می‌گویند از مردی هم سخن می‌گویند که فعل می‌توانیم را صرف کرد و به ما آموخت می‌توان آنگونه که رضای خدا و مردم باشد، کار کرد.

شهبا حسن‌پور امروز 12 خردادماه در شورای اداری استان کرمان با بیان این مطلب که الگوی اقتصاد مقاومتی استان کرمان از طرف هیئت دولت به عنوان برگ زرینی به کل کشور ابلاغ شد، بیان کرد: الگوی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در دستور کار کلی استانداران و وزار قرار گرفت.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز استان کرمان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است و تاریخ در مورد ما قضاوت خواهد کرد .

وی با اشاره به طرح آمایش سرزمین استان کرمان تصریح کرد: امروز خوشبختانه استان کرمان تنها نقطه‌ای از کشور است که طرح آمایش سرزمینی در آن در حال اجرا است و اجرای این طرح باعث جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌ها و موازی کارهای می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها